VriendenLoterij hoofdsponsor Gouden Kalveren Gala 2022

VriendenLoterij wordt hoofdsponsor van het Gouden Kalveren Gala 2022. Al sinds 2012 kunnen deelnemers van de VriendenLoterij jaarlijks een gratis bezoek brengen aan het Nederlands Film Festival. Dit jaar is de VriendenLoterij in aanvulling hierop hoofdsponsor van de gala-avond waarop de belangrijkste Nederlandse filmprijzen, de Gouden Kalveren, worden uitgereikt. 

Het Nederlands Film Festival begint op woensdag 21 september. Op 30 september sluit het festival af met de uitreiking van de prestigieuze prijzen voor films, series, documentaires en digitale cultuur uitgereikt in de Stadsschouwburg Utrecht tijdens het Gouden Kalveren Gala, powered by VriendenLoterij. 

Steun aan cultuur

Geert Friebel, Head of Marketing & Partnerships VriendenLoterij: “Dankzij de deelnemers vsteunen wij culturele organisaties en goede doelen die dagelijks geluk van anderen mogelijk maken. We zorgen dat onze deelnemers elke dag zelf kunnen beleven wat zij mede mogelijk maken. Onze missie sluit naadloos aan bij het doel van het Nederlands Film Festival om een groot en gevarieerd publiek te betrekken bij cultuur, de Nederlandse Film en beeldcultuur in dit geval. Daarom zijn wij blij met deze samenwerking.”

Silvia van der Heiden, Algemeen Directeur Nederlands Film Festival: “Met de VriendenLoterij heeft het Nederlands Film Festival een jarenlange warme band. Samen brengen we nieuw publiek in contact met de Nederlandse film. Wij zijn bijzonder blij met de uitbreiding van het partnership. De loterij laat opnieuw zien hoezeer zij de filmsector steunt."

www.filmfestival.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.