Vijfkoppige versterking voor Mediaplus/Mediaxplain

Mediaplus/Mediaxplain heeft per 1 december 2021 vijf talenten verwelkomd. Voor het marketing- en mediabureau is dit de grootste onboarding op één dag. 

Gabe Otagho, David Pedro, Thomas Roozemond, Charlotte Smink en Merlijn Witteman gaan in verschillende rollen de huidige teams versterken. Sinds 1 juni 2021 zijn achttien mensen aangetrokken bij Mediaplus/Mediaxplain. Het bedrijf is sinds 2020 onderdeel van Serviceplan Group.

Gabe Otagho is begonnen als Data Analist. Gabe werkte eerder als Software Developer bij ETPA, een trading platform. Daarvoor was hij Marktanalist bij WoningNet.

David Pedro is als Social (Media) & E-mail Marketeer werkzaam geweest bij onder andere in-lite design, Mediamarkt en Mindshare, waar hij werkte voor Volvo Car en Ford Nederland. Bij Mediaplus gaat David het team versterken als Social Media Manager.

Thomas Roozemond is gestart als SEA Manager. Hiervoor heeft hij verschillende functies bekleed, onder meer als SEA teamlead bij het data gedreven online marketingbureau GMU.online en inhouse-marketeer bij Opleidingscentrum Westpoort, de marktleider in opleidingen voor het bedrijfsleven.

Charlotte Smink gaat aan de slag als Communication Manager, met de focus op Marketing Communicatie journey. Hiervoor heeft ze bij kleertjes.com gewerkt en startte haar carrière bij Air Miles (Loyalty Management Netherlands).

Merlijn Witteman komt net als Gabe Othago het team versterken Data Analist. Hiervoor is hij vier jaar werkzaam geweest als Inside Sales Specialist bij ATIS Telecommunicatie. Merlijn gaat zich onder andere bezig houden met Business Intelligence vraagstukken.

www.serviceplan.nl
www.mediaxplain.nl
www.mediaplus.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.