
VENGEAN verzorgt rebranding Delft IMP naar Powall
Nanocoating techbedrijf Delft IMP heet voortaan Powall. VENGEAN ontwikkelde de brand strategy, -story, theme, nieuwe naam, logo, visual identity en creatie concept.
Dit deed het bureau in lijn met Powalls merkstrategie en purpose To power clients’ progress by magnifying the materials they use to store & convert energy.
De visuele identiteit van Powall is onder andere geïnspireerd op de wereld van nano-deeltjes en de slagkracht en vooruitgang die het bedrijf haar klanten brengt. Ook met haar deze identiteit blijft Powall zich richten op het empoweren van haar klanten en stakeholders door middel van haar revolutionaire gas-phase nanocoating technologie.
Lees ook:
Annis Anakotta Creative Director VENGEAN
Andy Mosmans: Branding is de kunst van het creëren van geloof
Andy Mosmans: Creativiteit is een middel, geen doel in merkbouw
[SHOWREEL!] VENGEAN
Bram Holzapfel: Branding is het hart van je bedrijf
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert