Van Luyken en Crisiscentrale starten strategische samenwerking

Van Luyken en De Crisiscentrale gaan een strategische samenwerking aan. De samenwerking beslaat alle fasen en facetten van crisismanagement en crisiscommunicatie. Klanten kunnen rekenen op strategisch advies voor de voorbereiding op een incident, 24/7 support bij de beheersing van een calamiteit en volledige ondersteuning bij de nafase en nazorg.

Youssef Eddini, managing partner bij Van Luyken: "We vullen elkaar uitstekend aan. Samen voorzien we in de groeiende behoefte aan diensten op alle niveaus van de crisisorganisatie én alle fasen van crisismanagement. In vredestijd adviseren we klanten over het crisisplan, trainen hun crisisteams en organiseren simulaties om de teamleden goed op elkaar te laten inspelen en eventuele gebreken in de protocollen op te sporen. In crisistijd staan we uiteraard 24/7 paraat om deskundige support te geven, zowel voor het managen van de crisis als voor de communicatie met collega’s, media en verwanten van medewerkers."

Ina Strating en Mariska de Gooijer zijn de initiatiefnemers van De Crisiscentrale. Hun missie is met professioneel crisisadvies zoveel mogelijk gevolgschade helpen voorkomen.

Ina Strating: "Niet iedere organisatie heeft de capaciteit en/of expertise in huis om de crisis in alle facetten te beheersen. Wij geloven net als Van Luyken in een integrale benadering van een crisis en brengen de expertise van experts met diverse achtergronden en ervaringen bijeen. Maatwerk is hiermee gegarandeerd. Van Luyken heeft als motto 'altijd open' en daar wil De Crisiscentrale zich graag bij aansluiten."

www.crisiscentrale.nl
www.vanluyken.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.