Validators komt met het label Creative Testing Platform

Tijdens het Marketing Information Event introduceerde Validators het label Creative Testing Platform. Het platform bestaat uit vijf tools die aan iedereen beschikbaar worden gesteld.

In 2018 is er een start gemaakt met deze innovatie, ruim 20.000 ontwikkeluren later is het klaar voor gebruik. Het Creative Testing Platform stelt gebruikers in staat om met de vijf verschillende tools alle mogelijke varianten in communicatie te testen. Experts helpen de gebruikers bij de juiste keuzes in het opzetten van de test. Tegen een vast bedrag per maand kunnen gebruikers eindeloos testen.

Alle tools zijn wetenschappelijk gevalideerd en worden ook door Validators zelf in projecten gebruikt. In de komende maanden zal het platform meerdere innovaties ondergaan en komen nog meer methodes ter beschikking, zo ook het op het MIE gepresenteerde Voice Analytics.

Martin Leeflang, CEO van Validators: “Sinds 2018 zijn Erik Prins en ik druk bezig om alle tools die we in huis ontwikkeld hebben ook voor derden toegankelijk te maken. Inmiddels maken verschillende internationale bureaus, merken en onderwijsinstellingen gebruik van het platform.”

Foto: Paulus van Dorsten

www.validators.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.