Unibet Sponsort Nederlands amateurvoetbal

Unibet, onderdeel van het Zweedse Kindred Group en aanbieder van online sportweddenschappen, lanceert een campagne rondom het amateurvoetbal in Nederland. Met Unibet. Jouw Teamsponsor gaat Unibet Nederlandse amateurverenigingen helpen bij hun professionaliteit en uitstraling.

Unibet laat met deze campagne haar passie zien voor de amateursport en met name voetbal. De liefde voor het spelletje gaat verder dan de clubs waar betaald voetbal wordt gespeeld. Want amateurverenigingen vormen overal in Nederland het hart van het voetbal.

Maar zelfs in een verenigingsland als Nederland is het geen uitzondering dat een elftal in een bij elkaar gezochte verzameling van clubkleding speelt. Verschillende merken, maten en opdruk. Met geluk speelt iedereen in dezelfde kleur. En als een set compleet is en blijft, is deze vaak toe aan vernieuwing. Met Unibet. Jouw Teamsponsor steekt Unibet 50 amateurteams in het nieuw.

De komende jaren heeft Unibet de ambitie om deze campagne groter te maken en in de toekomst ook uit te rollen naar andere teamsporten. Op deze manier laat Unibet haar betrokkenheid en inzet zien bij amateursport in Nederland.

De campagne is ontwikkeld door Triple Double sportmarketing in samenwerking met Voetbalshop.nl en filmproductiebedrijf Blickfänger.

www.unibetimpact.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.