Vertigo 6 verkozen als socialmediabureau door Timing

Timing heeft Vertigo 6 uitgekozen als socialmediabureau. Vertigo 6 zal per direct socialmediamanagement en social advertising verzorgen ter promotie van de merken van Timing.

Timing behoort is onderdeel van de ADG Dienstengroep. Timing telt meer dan 900 medewerkers en bestaat ruim 25 jaar. De dienstverlening bestaat uit uitzenden, detacheren, payrolling, werving en selectie en inhouse services. Vertigo 6 helpt Timing met de merkpositionering van de verschillende labels door een nieuwe socialmedia- en contentstrategie.

Leroy Witjes, manager marketing & communicatie bij Timing: "Onze flex- en payrollkrachten spelen een cruciale rol in het leven van ons allemaal. Zonder hen zou Nederland stil staan. Daarom vinden wij het belangrijk dat zij deze rol kunnen blijven vervullen. Onze visie, Timing als de meest gewaardeerde flexregisseur van Nederland, geeft hierbij houvast. Want ons werk gaat verder dan het bij elkaar brengen van vraag en aanbod. Wij helpen onze klanten en onze flexkrachten bij het realiseren van hun dromen. Onze socialkanalen spelen een steeds belangrijkere rol in het bereiken van onze huidige en toekomstige flexkrachten. Vertigo 6 begrijpt waar GenY en GenX zich bevinden, hoe zij media consumeren en dit weten zij te vertalen naar social activatie."

Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6: "Wij zijn ontzettend blij dat Timing voor Vertigo 6 heeft gekozen. Deze opdracht past perfect bij onze socialmediakennis en ervaring. We kijken er ontzettend naar uit om de socialmediakanalen van Timing een flinke boost te geven met frisse en effectieve content."

www.vertigo6.nl
www.adgdienstengroep.com
www.timing.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.