TicketSwap kiest Fitzgerald als communicatiebureau voor de Benelux

Communicatie- en PR-bureau Fitzgerald gaat aan de slag voor TicketSwap in de Benelux. Na een bureaupitch heeft het van oorsprong Nederlandse bedrijf gekozen voor Fitzgerald om te ondersteunen bij hun pr- en communicatievraagstukken, zowel op corporate als op marcom gebied.

Fitzgerald wordt het eerste pr-bureau waar TicketSwap mee samenwerkt in de Benelux. Het bureau - gespecialiseerd in missiegedreven communicatie - gaat TicketSwap op ongoing basis helpen met zowel marcom als corporate communicatievraagstukken.

Dan Glendinning, Global Pr Manager bij TicketSwap: "We zijn op zoek gegaan naar een gedreven en energiek bureau dat zich richt op doelgerichte communicatie en dat goed op de hoogte is van de cultuur en media in de Benelux. Het was voor ons heel belangrijk dat ze bereid waren om met ons mee te gaan op deze reis als verlengstuk van ons team, terwijl we onze communicatie met consumenten en bedrijven vernieuwen in een voortdurend veranderende industrie."

Dorien Kuiken, Managing Director bij Fitzgerald: “De revolutie die TicketSwap teweeg heeft gebracht in de festival- en concertwereld is ongekend en het bedrijf heeft een missie die past bij waar wij als bureau voor staan. We kijken ernaar uit om met elkaar meer impact te maken in deze industrie en TicketSwap te helpen in het verstevigen van hun positionering in Nederland en België.”

www.fitzgerald.amsterdam

www.ticketswap.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.