TicketSwap kiest Fitzgerald als communicatiebureau voor de Benelux

Communicatie- en PR-bureau Fitzgerald gaat aan de slag voor TicketSwap in de Benelux. Na een bureaupitch heeft het van oorsprong Nederlandse bedrijf gekozen voor Fitzgerald om te ondersteunen bij hun pr- en communicatievraagstukken, zowel op corporate als op marcom gebied.

Fitzgerald wordt het eerste pr-bureau waar TicketSwap mee samenwerkt in de Benelux. Het bureau - gespecialiseerd in missiegedreven communicatie - gaat TicketSwap op ongoing basis helpen met zowel marcom als corporate communicatievraagstukken.

Dan Glendinning, Global Pr Manager bij TicketSwap: "We zijn op zoek gegaan naar een gedreven en energiek bureau dat zich richt op doelgerichte communicatie en dat goed op de hoogte is van de cultuur en media in de Benelux. Het was voor ons heel belangrijk dat ze bereid waren om met ons mee te gaan op deze reis als verlengstuk van ons team, terwijl we onze communicatie met consumenten en bedrijven vernieuwen in een voortdurend veranderende industrie."

Dorien Kuiken, Managing Director bij Fitzgerald: “De revolutie die TicketSwap teweeg heeft gebracht in de festival- en concertwereld is ongekend en het bedrijf heeft een missie die past bij waar wij als bureau voor staan. We kijken ernaar uit om met elkaar meer impact te maken in deze industrie en TicketSwap te helpen in het verstevigen van hun positionering in Nederland en België.”

www.fitzgerald.amsterdam

www.ticketswap.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.