Teisseire schakelt Het PR Bureau in voor pr en communicatie

Teisseire heeft HPB (Het PR Bureau) na een pitchtraject uitgekozen als partner voor haar pr- activiteiten en communicatie. Het siroopmerk valt onder Britvic.

HPB gaat voor het hoofdkantoor in Nederland aan de slag. De samenwerking focust zich op pr, influencersamenwerkingen en content. HPB start met de introductie van twee nieuwe siroop-smaken: Mojito en Pina Colada.

Martijn Rikken, Head of the Benelux bij Britvic: “Op dit moment brengen mensen meer tijd thuis door, dat zien we terug in de siroopverkoop van de afgelopen maanden. Dat veel mensen ook deze zomer in eigen land blijven, biedt ons een goed haakje om de twee nieuwe smaken te introduceren, waar mensen thuis van kunnen genieten. Na een succesvolle pitch waarin HPB ons heeft verrast met een creatieve en pragmatische aanpak, hebben we in HPB een partij gevonden die ons perfect kan ondersteunen. Wij zijn daarom verheugd om opnieuw de handen ineen te slaan.”

Toon van Loock, partner en Managing Director bij HPB: “Het is fantastisch om opnieuw voor Teisseire te mogen werken. Het merk blijft zich ontwikkelen en haar smaken uitbreiden. Met hun gewaagde innovatieve en verfijnde smaken blijven ze de consument verrassen. Wij kijken er naar uit om hen te ondersteunen hun boodschap over de bühne te brengen, en om zo het Franse vleugje flair naar Nederland te halen.”

www.hpbagency.com
www.hetprbureau.nl
www.britvic.com
www.teisseire.com

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.