TeamNL slaapt tijdens de Olympische Spelen in Beijing voor de achtste keer op M line matrassen

De sporters van TeamNL slapen tijdens de Olympische en Paralympische Winterspelen in Beijing op matrassen van M line-matrassen, Official Supplier van TeamNL.

M line is sinds de oprichting in 2001 onlosmakelijk verbonden met topsport. M line voorziet NOS*NSF al sinds 2008 van producten, en de nieuwste technieken en adviezen op het gebied van slaap. Het matrasmerk is daarnaast ook Official Sleep Supplier van Jumbo-Visma, Ajax en de KNVB.

Carl Verheijen, chef de mission van TeamNL deze Winterspelen: “Sporters werken vier of soms wel acht jaar toe naar dit ene moment. Hier in Beijing willen ze pieken. Bij NOC*NSF is ons er alles aan gelegen om hen optimaal te  ondersteunen door er onder andere voor te zorgen dat alle randvoorwaarden kloppen. De producten, kennis en expertise van M line zorgen ervoor dat we op het gebied van rust het  maximale eruit halen.”

Pieter-Bas Stehmann, algemeen directeur van M line: “Veel sporters uit de Olympische en Paralympische ploeg slapen thuis al op een M line matras. Maar op het moment dat het er echt om gaat, namelijk op het hoogste podium in de sportwereld, is een vertrouwd matras essentieel om het maximale uit je rustmomenten te kunnen halen. We zijn er trots op  dat we de hele ploeg van TeamNL hierbij mogen ondersteunen en kijken uit naar de ongetwijfeld geweldige prestaties van deze equipe.”

www.mline.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.