TeamNL slaapt tijdens de Olympische Spelen in Beijing voor de achtste keer op M line matrassen

De sporters van TeamNL slapen tijdens de Olympische en Paralympische Winterspelen in Beijing op matrassen van M line-matrassen, Official Supplier van TeamNL.

M line is sinds de oprichting in 2001 onlosmakelijk verbonden met topsport. M line voorziet NOS*NSF al sinds 2008 van producten, en de nieuwste technieken en adviezen op het gebied van slaap. Het matrasmerk is daarnaast ook Official Sleep Supplier van Jumbo-Visma, Ajax en de KNVB.

Carl Verheijen, chef de mission van TeamNL deze Winterspelen: “Sporters werken vier of soms wel acht jaar toe naar dit ene moment. Hier in Beijing willen ze pieken. Bij NOC*NSF is ons er alles aan gelegen om hen optimaal te  ondersteunen door er onder andere voor te zorgen dat alle randvoorwaarden kloppen. De producten, kennis en expertise van M line zorgen ervoor dat we op het gebied van rust het  maximale eruit halen.”

Pieter-Bas Stehmann, algemeen directeur van M line: “Veel sporters uit de Olympische en Paralympische ploeg slapen thuis al op een M line matras. Maar op het moment dat het er echt om gaat, namelijk op het hoogste podium in de sportwereld, is een vertrouwd matras essentieel om het maximale uit je rustmomenten te kunnen halen. We zijn er trots op  dat we de hele ploeg van TeamNL hierbij mogen ondersteunen en kijken uit naar de ongetwijfeld geweldige prestaties van deze equipe.”

www.mline.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant

20-10-2025 | 09:12:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Social Advertising Consultant - Hoorn

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.