
Talpa Network Experience - The audio edition | Dinsdag 13 juni 2023
AI, Dynamische audiospots, Sonic Identity, ChatGPT en Direct Response zijn zomaar wat woorden die je de laatste tijd steeds vaker hoort. Maar wat kan jij er als adverteerder mee? En hoe pas jij deze innovaties toe in je marketing- communicatiemix? Talpa Network praat je graag bij over deze onderwerpen en meer!
Sonic Identity & Sonic Branding
Daarnaast komen tijdens dit event het belang van het hebben van een eigen herkenbaar geluid (Sonic Identity) en auditieve vormgeving (Sonic Branding) aan bod. Ook bespreken we de wijze waarop radio advertising meetbaar gemaakt kan worden (Direct Response) en welke inzichten het nieuwe luisteronderzoek ons dagelijks biedt.
Aanmelden
Wil jij een kijkje achter de schermen? Meld je dan snel aan voor de sessie op 13 juni 2023 van 09:30 tot 13:30 uur op de Bergweg 70 in Hilversum via [email protected]
Lees ook:
[DutchMedia Podcast] met Michel van der Voort (Screenforce) over de tv-disruptie
Radio 538 tot 2028 radiopartner KNVB
Talpa Network pro forma in beroep over aantal FM-radiostations
Na Malou Petter ook Art Rooijakkers weg bij Nieuws van de Dag
Gordon Heuckeroth en Froukje de Both vanaf 1 september op Radio 10
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
FCB Amsterdam met Mastercard-campagne om visuele beperkingen voelbaar te maken
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats
Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong