Tag Resultaten
PINK gaat met OG Clean Fuels de weg op voor groen
De campagne is gericht op transporteurs en wagenparkbeheerders in de Benelux en Duitsland en maakt gebruik van vrachtwagens als communicatiedrager.
Athora kiest Pink Marketing als Digital Agency
Pink Marketing is het recent aangestelde digitale bureau van Athora, het moederbedrijf van de merken Zwitserleven en Reaal, en zal hen ondersteunen bij de uitvoering van hun marketingstrategie.
Eye-Able kiest voor Pink Marketing
Pink Marketing is verantwoordelijk voor het uitrollen van alle geïntegreerde mediacampagnes
[Column] Youri Wanders (PINK): De tijd van schijntransformatie is voorbij
Open LinkedIn of stap een willekeurige marketing bijeenkomst binnen, en de termen over digitale transformatie en AI vliegen je om de oren.
[Forum] Youri Wanders (Pink Marketing): Marketing is maar marketing. Maar wat een mooi vak – tijd voor verandering!
Om eerlijk te zijn, ik deel het gevoel dat de wereld er ooit rooskleuriger uitzag. Geopolitieke spanningen, economische onzekerheid
[Marketing Report TV] Boudewijn de Jong over P3
Boudewijn de Jong is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over P3 en het medialandschap buiten de randstad.
[Forum] Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus. So what?
De vraag van vandaag is gebaseerd op recent onderzoek van World Federation of Advertisers waaruit blijkt dat Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus.
[Forum] Youri Wanders (P3): merken die te bang zijn om te innoveren zullen straks irrelevant zijn
Dat 80 procent van de merken zich zorgen maakt over het gebruik van GenAI door bureaus, is veelzeggend maar eigenlijk voedt diezelfde groep indirect de trend
[Interview] Brego Keller (PINK): Wij zijn volledig geïntegreerd: van media tot creatie en van data tot tech
P3 Group is een geïntegreerde bureaugroep uit Groningen die bestaat uit Pink Marketing, Pünktlich en PEXI. Met een sterke digitale signatuur bedienen we een breed scala aan mooie merken door heel Nederland
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail
Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek
Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis