Tag Resultaten
Dit zijn de genomineerden voor de Audify Awards 2025
De jury keek naar de kracht van geluid, auditieve originaliteit en de manier waarop merk en boodschap elkaar versterken.
DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.
BridgeFund lanceert campagne voor flexibel krediet
De campagne, ontwikkeld door Ceci n’est pas un bureau, draait om de boodschap Voor je weet maar nooit.
Herlancering en landelijke campagne Lazy Vegan
Vanaf nu zijn de kant-en-klare plantaardige diepvriesmaaltijden van Lazy Vegan bij alle grote Nederlandse supermarkten verkrijgbaar. Dat wordt gevierd met een re-branding en landelijke reclamecampagne, gemaakt door onder andere Ceci n’est pas un bureau.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.
Krasloten en Ambassadors realiseren AI-gedreven campagne
Krasloten lanceert de campagne rondom de jaarlijkse Decemberkalender, die grotendeels is ontwikkeld met behulp van Artificial Intelligence.
[Vacatures] Kinesso zoekt een AV Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar een AV Consultant - Amsterdam
[Vacatures] Kinesso zoekt een Jr AV Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar een Jr AV Consultant - Amsterdam
[Vacatures] Initiative zoekt een Content & Partnerships Manager
Initiative is per direct op zoek naar Content & Partnerships Manager - Netherlands
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis