Tag Resultaten
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative AI Technologist
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative AI Technologist - Amsterdam, (hybride)
ACT.agency gaat socialstrategie Museumkaart ontwikkelen
Het bureau ondersteunt de organisatie in het versterken van de online aanwezigheid en het vergroten van de betrokkenheid onder diverse doelgroepen.
[Vacatures] ACT.agency zoekt een AI Specialist
ACT.agency is per direct op zoek naar AI Specialist - Amsterdam, (hybride)
ACT.agency neemt The Post over
Met deze overname breidt ACT.agency haar expertise in B2B, onderwijs en de publieke sector uit.
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Business Controller
ACT.agency is per direct op zoek naar Business Controller - Amsterdam, (hybride)
ACT.agency: Merken kunnen zich menselijker gedragen
ACT.agency is een creatief bureau waar advertising, content en technologie samenkomen. We spreken Managing Director Kiki Maaskant.
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Controller
ACT.agency is per direct op zoek naar Controller - Amsterdam, (hybride)
ACT.Agency wint de pitch van Noordhoff
ACT.agency heeft de pitch gewonnen voor Noordhoff. Het bureau is inmiddels gestart met de uitrol van de rebranding van Noordhoff
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Account Manager
ACT.agency is per direct op zoek naar Account Manager - Amsterdam, (hybride)
[Column] Danijel Dercksen (ACT.agency): AI veilig voor je merk gebruiken? Zo kan het
AI inzetten om brand assets te checken, niet om ze te creëren. Zo kun je voor je merk AI al wél veilig gebruiken. Ontdek hier hoe.
ACT.agency creëert merkidentiteit voor duurzaam platform Mundi
Mundi richt zich op de groeiende vraag naar duurzaamheid en speelt in op de behoefte aan overzicht en informatie, vaak een drempel voor consumenten die bewuster willen leven.
Stéphanie Rowel start als Senior Account Manager bij ACT.agency
Ze komt van creatief bureau Alfred, waar ze acht jaar werkte.
ACT.agency lanceert AI-tool ACT.onbrand voor merkcontrole en creatie
ACT.agency heeft de AI-tool ACT.onbrand geïntroduceerd, waarmee merken hun uitingen eenvoudig kunnen controleren en creëren
[Content Marketing Awards 2024] Medal voor Beste Social Media-aanpak B2C - ACT.agency: Odido Social Media Strategie
Door in te spelen op actuele trends, cultuur en producten, creëren we authentieke content die mensen inspireert en verbindt.
[Content Marketing Awards 2024] ACT.agency: Niet te stoppen Odido
Een social media format dat vier inspirerende verhalen vertelt van mensen die ondanks hun fysieke of mentale uitdagingen alles uit het leven halen
[Content Marketing Awards 2024] ACT.Agency: De introductie van Odido
Op 5 september 2023 zijn Tele2 en T-Mobile verdergegaan als Odido. En wie nieuw is, vraagt zich dingen af. Zoals waarom is digitale technologie soms zo ingewikkeld?
[Forum] Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus. So what?
De vraag van vandaag is gebaseerd op recent onderzoek van World Federation of Advertisers waaruit blijkt dat Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus.
[Content Marketing Awards 2024] Medal voor ACT.agency: Een organische distributiestrategie die zichzelf terug verdient
Op 5 september 2023 zijn Tele2 en T-Mobile verdergegaan als Odido, met een nieuwe merkpositionering. ACT.agency kreeg de taak het merk tot leven te brengen via content op het blog.
[Content Marketing Awards] ACT.agency: Schiphol Get Ready for Security
Na de lange wachttijden van 2022, richt Schiphol zich met de campagne "Get Ready for Security" op een soepelere securitycheck ervaring.
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Account Executive
ACT.agency is per direct op zoek naar Account Executive - Amsterdam, (hybride)
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis