Tag Resultaten
[Vacatures] The Post zoekt een Account Director
The Post is per direct op zoek naar een:Account Director (32-40 uur)
[Vacatures] The Post zoekt een Project Manager
The Post is per direct op zoek naar een:Projectmanager (32-40 uur)
N=5 Grote Winnaar Content Marketing Awards 2023 - Axioma, iO en Cheil runners-up
Onder het genot van de virtuoze presentatie van Iris van Lunenburg zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van de tweede editie van de Content Marketing Awards bekendgemaakt
[CMTA] The Post - Sanidirect: De badkamer van...
Dus toen Sanidirect ons vroeg om aan de slag te gaan met het verbeteren van hun inhoudelijke merkbekendheid, wisten we dat dit format niet mocht ontbreken
[CMTA] The Post - FBTO Doeners: Moorman
Dit jaar brachten we onder meer het inspirerende verhaal van meneer Moorman, die als fitte 70-plusser op de racefiets door Australië wil fietsen
Content Marketing Awards 2022 | De Winnaars!
Onder het genot van de virtuoze presentatie van René Mioch zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van Content Marketing | The Awards 2022 bekendgemaakt
[CMTA] The Post: Doorpakkers
Heel Nederland sneller over op lokale en duurzame energie – dat is de missie die warmtebedrijf Ennatuurlijk zich toegeëigend heeft. Om dat voor elkaar te krijgen, moet iedereen deelgenoot zijn van die transitie: van stakeholder tot eindgebruiker
[CMTA] The Post: In Perspectief
De inhoudelijke merkbekendheid van VisitOost – het platform met informatie over bijzondere plekken en evenementen in Overijssel - moet omhoog! In opdracht van MarketingOost ontwikkelden wij een contentstrategie, met als gedachtegoed: on-Nederlands Overijssel in beeld
[CMTA] The Post: Dwars door Twente
In opdracht van MarketingOost maken wij een toffe videoserie om aandacht voor de regio Twente te genereren en meer publiek naar het gebied te trekken. In de vorm van een ‘echt’ reisprogramma lichten we de prachtigste en meest unieke bezienswaardigheden uit en zetten we lokale ondernemers in de schijnwerpers
[CMTA] The Post: Teken vandaag voor morgen
Het levenstestament; wacht niet met het vastleggen van jouw wensen tot het moment komt dat het nodig is en je het zelf niet meer kan. Die boodschap wil de KNB uitdragen
[CMTA] The Post: FBTO Doeners
Het inzetten van verhalen van bijzondere mensen die niet blijven dromen, maar gaan doen, om de merkoverweging van FBTO op het relevante moment te verhogen. En dat is gelukt!
[CMTA] The Post: Indoor Climate Solutions
Een contentcampagne die draait om het overbrengen van het uiteindelijke resultaat en gevoel dat het product met zich meebrengt. Comfortabel en met een fijn gevoel wonen. Dat is iets waar Wavin op uit is met hun binnenklimaatoplossing. Maar hoe zorg je ervoor dat zo’n product aansluit bij het juiste publiek
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam
[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis