Tag Resultaten
Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.
Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor
Campagne van Selmore en Just speelt in op jongerencultuur
Selmore Creative Agency heeft voor Just zorgverzekering een nieuwe campagne ontwikkeld die zich richt op digital natives.
Domino’s en Selmore breiden campagne uit met 13 films
Domino’s en creatief bureau Selmore breiden hun Honour The Craving-universum uit met dertien films en een reeks memes.
Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities
In deze campagne staan persoonlijke plannen en toekomstdromen centraal in plaats van cijfers en jargon
Selmore wint Tikkie-campagnewedstrijd met Klene Dropjacht
Met het concept voor Klene ontvangt Selmore een mediabudget van 100.000 euro in de Tikkie app.
Tom Stoffels: Pitchen kan zo leuk zijn
Ja, je las het goed: pitchen kan leuk zijn. Er zitten veel elementen in waar ik energie van krijg.
Selmore en Škoda lanceren campagne rond zaterdaggevoel
De campagne roept op om de zaterdag optimaal te benutten, met de slogan Breng je zaterdag tot leven.
Domino’s en Selmore lanceren tweede film in campagne
Na de introductie van een groepje kantoormedewerkers in de eerste film, wordt in de tweede film ingezoomd op hun manager.
AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond
Selmore ontwikkelt Pak lekker uit-campagne voor Look-O-Look
De campagne is bedoeld als uitnodiging om het leven minder serieus te nemen en vaker buiten de lijntjes te kleuren.
Selmore ontwikkelt jubileumcampagne voor KNGF Geleidehonden
Onder het thema 90 jaar hondenhelden wordt met een animatiefilm aandacht gevraagd voor het werk van KNGF en de steun die daarvoor nodig is.
[Bob's World View] Wat de laatste F&O-ontwikkelingen voorspellen
Het jaar is begonnen met ingrijpende verschuivingen in de reclame- en marketingindustrie, grotendeels aangedreven door fusies en overnames (M&A).
Dékuple Group neemt DotControl en Selmore over
Het creatieve bureau Selmore en het digitale bureau DotControl zijn voor de meerderheid overgenomen door de Dékuple Group, speler in datamarketing en communicatie
Selmore neemt afscheid van ASN Bank met fabeldieren Linkedin campagne
Na acht jaar komt er een einde aan de ASN Bank campagne met de bekende fabeldieren. Via Linkedin nemen ze hoogstpersoonlijk afscheid van het merk onder de welbekende noemer #opentowork
Selmore & DotControl lanceren game voor Škoda
Om de Škoda Elroq bekend te maken in Nederland is een activatiecampagne ontwikkeld: Elroq, paper, scissors!
Selmore & DotControl aan de slag voor Just zorgverzekering
De relatief jonge zorgverzekeraar mikt zich vooral op de zelfhulp generatie. De eerste campagne volgt nog dit jaar.
Selmore en Domino’s komen met Honour the craving
Met Honour the craving richt het pizzabedrijf zich in een eerste campagne met Selmore op het stillen van de lekkere trek.
[Vacatures] Selmore Creative Agency zoekt een Account Manager
Selmore Creative Agency is per direct op zoek naar Account Manager
Selmore komt met merkcampagne: maak een Bioscoopbon voor elke gelegenheid
De digitale versie van de Nationale Bioscoopbon heeft een update gekregen. Selmore ontwikkelde een campagne rondom de optie om de bon aan te passen
Selmore & DotControl winnen pitch Domino’s
Pizzaketen Domino’s heeft na een pitch gekozen voor een combinatie van Selmore en DotControl om de communicatiedoelstellingen te helpen behalen.
[Marketing Report Cannes 2024] Mara Janssen over Selmore
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Vacatures] Selmore Creative Agency zoekt een Regelaar / Planner / Alleskunner
Selmore Creative Agency is per direct op zoek naar Regelaar / Planner / Alleskunner
Selmore en Ambassadors winnen een Graphite Pencil voor ASN Bank
De winnaars zijn bekend van de D&AD Awards 2024. Selmore en Ambassadors wonnen een Graphite Pencil voor ASN Bank in de categorie Animationv
Marketing Report feliciteert alle partners met hun ADCN Lampen 2024
TBWA\NEBOKO, Ambassadors, Amp.Amsterdam, DEPT, Cheil, Joe Public en N=5 wonnen of waren betrokken bij 45 lampen
Win het RA*W Golden Ticket naar Cannes
De ticket geeft talenten die in between jobs zitten of die eigen baas zijn, de mogelijkheid om te leren van de top in de creatieve industrie
De inschrijvingen voor de RA*W Cannes Summer Course 2024 zijn geopend
Bureaus en bedrijven uit de creatieve sector kunnen vanaf nu hun jonge talenten aanmelden voor dit 6-daagse educatieve programma
Jeroen Senden verlaat Selmore, gaat naar Stichting Greendustry
Hij gaat bedrijventerreinen, industrieparken en ziekenhuizen omtoveren tot groene oases waarin het bruist van het leven
Selmore: Herlancering campagne Zwitserleven gevoel
Selmore heeft een campagne ontwikkeld voor Zwitserleven waarbij het Zwitserleven gevoel een andere invulling heeft gekregen
Selmore maakt vervolgcampagne ASN Bank groene bedoelingen
Selmore heeft een vervolgcampagne ontwikkeld omtrent het thema groene bedoelingen voor ASN Bank
Selmore ontwikkelt duurzame merkcampagne voor ASN Bank
ASN Bank zet zich al sinds de oprichting in 1960 in voor een duurzame samenleving en streeft ernaar koploper te zijn op het gebied van duurzame verandering
Selmore en Škoda introduceren Zaterdaggesprekken
Zaterdaggesprekken is een merkinitiatief dat mensen activeert om wat vaker een gesprek te voeren in de auto
Selmore komt met campagne: iedereen een Klene-moment
Waar de broers Han en Koen jarenlang in de fabriek verbleven om telkens met een nieuwe dropuitvinding te komen, trekken ze nu het land in.
Videoland en Selmore lanceren Streaming out Loud
Eerder dit jaar koos Videoland voor Selmore zonder een pitch uit te schrijven door de goede klik en passende Guiding Idea-filosofie van het bureau.
Zwitserleven weg bij ARA, overgestapt naar Selmore
Daarmee komt er na ruim 30 jaar een einde aan de samenwerking met het Rotterdamse ARA, de makers van het Zwitserleven Gevoel.
Selmore en DotControl lanceren Expert campagne
Selmore en DotControl hebben de eerste campagna voor Expert gerealiseerd na een redesign en rebranding van het retailmerk Expert. In februari 2023 werd bekend dat het creatief bureau Selmore en het digitale bureau DotControl het account van Expert hadden verkregen na een pitch
Selmore breidt management uit met Tom Stoffels
In het jaar dat Selmore Creative Agency 18 jaar bestaat, krijgt het bureau er een partner bij. Tom Stoffels, head of account, treedt toe tot het management en krijgt daarmee een grotere rol binnen het bureau.
Selmore en DotControl aan de slag voor Expert
Creatief bureau Selmore en digitaal bureau DotControl ontwikkelen een campagne voor elektronicaketen Expert
Selmore Creative Agency gaat Videoland-merk uitbouwen voor RTL Nederland
RTL Nederland heeft Selmore Creative Agency verkozen als reclamebureau om het merk Videoland uit te bouwen. Het werk voor Videoland startte bij Selmore in juli 2022. De bedoeling en intentie is dat Selmore de komende jaren voor Videoland het merk opvallender, krachtiger en onderscheidener zal laten worden
[Interview] Ivar Schutte: Nationale Bioscoopbon personaliseert, digitaliseert en groeit tegen de stroom in
Ivar Schutte is algemeen directeur van de Nationale Bioscoopbon. In juni werd een vernieuwd concept met campagne gelanceerd waarbij de bioscoopbon voortaan gepersonaliseerd gemaakt kan worden. We spreken hem hierover en over andere ontwikkelingen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.
Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen
Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketingleadership en prioriteiten voor 2026.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis