Tag Resultaten
Mastercard wijst WPP Media aan als wereldwijd mediabureau
Mastercard heeft WPP Media aangewezen als zijn wereldwijde mediabureau voor de mediastrategie, planningen en media-inkoop voor meer dan 70 landen
Mathieu Plassard: Strategie en lef in de Franse reclamewereld
Marketing Report.One sprak met Mathieu Plassard, de President en CEO van Ogilvy Paris, over hoe het bureau creativiteit, cultuur en technologie samenbrengt
Ogilvy Amsterdam ontwikkelt campagne Ziggo Zakelijk: Dat werkt lekker door
De campagne laat zien dat ondernemers zich met Zakelijk Internet Xtra van Ziggo geen zorgen hoeven te maken over hun internetverbinding
Ster Gouden Loeki: finalisten bekend
De Ster heeft de finalisten bekend gemaakt voor de Ster Gouden Loeki. Alzheimer Nederland, Calvé, Dove, Heineken, Hema, Interpolis, KiKa, KPN, Lidl en Toyota dingen mee voor de Gouden Loeki
Bepublic Group en Whyte Corporate Affairs domineren de Belgische Best of Reputation Awards
De tweede editie van de Belgische Best of Reputation Awards, levert een oogst van 26 awards op, verdeeld over 13 verschillende bureaus
Ogilvy versterkt MT met Head of PR en Business lead
Ogilvy breidt Management Team uit met Head of PR Mark van Tol en Business lead Cindy Bij de Vaate. Beide senior medewerkers zullen een leidende rol spelen bij de verdere groei van het bureau
AkzoNobel kiest Ogilvy
AkzoNobel heeft Ogilvy gekozen als reclamebureau in meerdere EMEA-landen waaronder Spanje, Polen, Zuid-Afrika, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. AkzoNobel is een beursgenoteerd Nederlands chemieconcern dat zich zegt te focussen op innovatie en duurzaamheid
Ogilvy benoemt Rahul Titus tot Global Head of Influence
Ogilvy PR heeft Rahul Titus benoemd tot Global Head of Influence. Sinds 2017 werkt hij samen met Ogilvy’s Influence-team in het Verenigd Koninkrijk om de dominante positie en autoriteit van het bureau op dit vlak vast te stellen
Ogilvy Social.Lab Amsterdam versterkt en breidt creatieve team uit
Ogilvy Social.Lab versterkt het creative team door de aanstelling van Desiree Leiprecht en de promoties van Diego LautonDeOliveira en Federico BotellaPadilla als Creative Directors
Sea Shepherd & Ogilvy Social.Lab lanceren Cath of the Day 2050-campagne
Sea Shepherd heeft samen met Ogilvy Social.Lab de campagne Catch Of The Day 2050 gelanceerd middels het tonen van vissen en schaaldieren die gemaakt zijn van in de Noordzee gevonden visnetten
Panenka en Ogilvy Social.Lab inspireren voetballiefhebbers om goals te planten
Ogilvy Social.Lab Amsterdam en onafhankelijk voetbalmagazine Panenka lanceren het bomenplantinitiatief Planting Goals
Ogilvy appoints Andy Main as Global CEO
Global marketing communications company Ogilvy has appointed Andy Main Global CEO effective end of July.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.
Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.
Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.
Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency
DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis