Tag Resultaten
[Forum] Wat is goede content?
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Account & Success Manager
Influentials is per direct op zoek naar Junior Account & Success Manager (32-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
[Vacatures] Influentials zoekt een Allround Stagiair(e)
Influentials is per direct op zoek naar Allround Stagiair(e) - Fulltime · Rotterdam
Ivar de Niet: Merken beseffen dat creators de sleutel zijn tot geloofwaardigheid
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Ivar de Niet van Influentials
Influentials breidt uit naar Nordics, Frankrijk en Duitsland
Influentials breidt zijn activiteiten uit naar de Nordics, Frankrijk en Duitsland. De uitbreiding volgt op de introductie van managed campaigns
Vivian Kowalski: We laten zien dat creativiteit niet stopt bij Amsterdam
[Interview] Creative Director Somention over Agency at Night Rotterdam
[Marketing Report Radio] Charlotte Koeleman: Somention maakt content op basis van community-inzichten
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de unieke combinatie van community management en in-house creatie, en hoe dit leidt tot krachtige, data-gedreven contentstrategieën.
Snapchat start samenwerking met Influentials voor UGC
Na een pilot rond User Generated Content (UGC)-advertenties, hebben Snapchat en Influentials een samenwerkingsovereenkomst gesloten.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen • 32-40 uur
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis