Tag Resultaten

The Family ontwikkelt donatiecampagne WOMEN Inc. tegen menstruatiearmoede

20-11-2024 | 12:14:00
In Nederland wordt maandelijks één op de acht mensen geconfronteerd met menstruatiearmoede. Daarom start WOMEN Inc. een donatiecampagne om dit probleem aan te pakken.

The Family Amsterdam en WOMEN Inc. doorbreken menstruatietaboe met campagne

05-11-2024 | 14:54:00
Hoewel de helft van de bevolking menstrueert, heerst er nog steeds een taboe op. Zo voelt bijna de helft van de vrouwen zich vies als ze menstrueren, schaamt 9 van de 10 vrouwen zich als ze doorlekken en vindt een groot deel van de mannen en jongens dat menstruatie een privézaak voor meiden en vrouwen is. Om het taboe te doorbreken, geeft WOMEN Inc. een nieuwe draai aan de klassieker Bloed, Zweet en Tranen. De campagne komt uit de koker van The Family Amsterdam.

The Family Amsterdam en TUI introduceren Meals Against Jet Lag

30-09-2024 | 17:00:00
Omdat een jetlag het begin van een vakantie aardig kan verstoren, heeft TUI samen met voedingskundige Elly Kaldenberg Meals against Jet Lag ontwikkeld

The Family Amsterdam maakt vervolg op buurtzame campagne voor RegioBank

21-03-2024 | 09:42:00
In de campagne wordt het begrip buurtzaam laten zien aan de hand van het principe wie goed doet, goed ontmoet.

The Family Amsterdam maakt eerste merkcampagne van Van Wijngaarden's Zaanse Mayonaise

28-02-2024 | 08:48:00
Van Wijngaardens Zaanse Mayonaise lanceert haar eerste merkcampagne. Hiervoor klopte het familiebedrijf aan bij The Family Amsterdam.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.