Tag Resultaten
Barracuda ontwikkelt Chiquita-activatie op Freshtival
Het bureau creëerde een opvallende ervaring met interactieve elementen en sterke branding.
Barracuda lanceert website en visuele identiteit
Onder de pay-off We catch your crowd richt het bureau zich op het realiseren van merkbeleving die meer doet dan alleen aandacht trekken.
Verisure kiest voor merkactivatiebureau Barracuda
Verisure gaat samenwerken met strategisch merkactivatiebureau Barracuda. Barracuda neemt de activatie op zich voor de beveiligingsleverancier.
[Vacatures] Barracuda zoekt een Promotiemedewerker/Barmedew
Barracuda is per direct op zoek naar Promotiemedewerker/Barmedew
[Interview] Stéphane en Olivier Lorent: 10 jaar Barracuda: Work hard, play hard
Barracuda, bureau voor experiential marketing, geeft al 10 jaar de mooiste merken een podium en heeft dat altijd in stilte gedaan
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis