Tag Resultaten
Team5pm en Storyboard ontwikkelen YouTube-serie Brand Brouwmeesters voor Brand
De infotainment-serie heeft als doel de bekendheid van Brand's brouwerij en de ontwikkeling van haar speciaalbieren te vergroten
Team5pm, VML en dentsu ontwikkelen verfcampagne GAMMA
Door samenwerkingen met influencers en een maak je eigen kleur-winactie helpt team5pm GAMMA om top-of-mind te zijn wanneer men aan verf denkt in Nederland
Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie
team5pm produceert Prime Video-serie B&B Bankzitters
In de show runnen YouTube-sterren Raoul, Koen, Matthy, Robbie en Milo elke week op hun beurt een B&B
Team5pm neemt Lijm Amsterdam over
Data-driven video agency Team5pm neemt Lijm Amsterdam over. Lijm Amsterdam is gespecialiseerd in de productie van creatieve social content voor platforms zoals TikTok, Instagram en SnapChat
[The List] team5pm
Wij zijn een data-gedreven content groep, gespecialiseerd in online commercials, YouTube en social.
KPN en Team5pm lanceren KPN Island in nieuw seizoen Legends of Gaming
KPN verbindt zich ook de komende drie jaar hoofdsponsor van de populaire YouTube-serie Legends of Gaming (LOG) in samenwerking met data-driven video agency Team5pm, tevens producent van het online gaming toernooi.
Even bellen met... Antoine Houtsma (Joe Public) over Grolsch
Joe Public wint het Grolsch account. Bellen we meteen Antoine Houtsma, Creative Director van Joe Public Benelux
[Podcast] Agency Runners: Jelmer Wind - Team5pm
Agency Runners is een podcast van Studiodock waarin Sergo Kraljev en Quincy Zeelenberg in gesprek gaan met agency eigenaren in het digitale landschap
[De Belofte 2023] Frank de Wit over Quinty van Dijk
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Frank de Wit is Quinty van Dijk, Short Form Lead bij Team5pm
[De Belofte 2023] Ronen Wolf over Sam Dibbets
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Ronen Wolf is Sam Dibbets, Content Creative bij Team5pm
[De Belofte 2023] Tom Schoufs over Nienke Harsta
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Tom Schoufs is Nienke Harsta, strateeg bij Team5pm bij Team5pm
[De Belofte 2023] Jelmer Wind over Yara Mureau
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Jelmer Wind is Yara Mureau, account manager bij Team5pm
Team5pm creëert en produceert reisprogramma Van A naar Onbekend
De Bankzitters, oftewel Raoul, Koen, Matthy, Robbie en Milo lanceren op 21 april een eigen reisprogramma op de SVOD-service Prime Video. Ze zijn bekend van YouTube, waar ze een veelbekeken kanaal hebben
Team5pm breidt uit met dedicated social video unit
Met de groei van verticale videocontent op social platforms als YouTube, TikTok en Instagram Reels, breidt Team5pm uit met een dedicated social unit
Team5pm lanceert datagedreven influencermarketing-service
Team5pm lanceert een datagedreven influencermarketing-service: Influencer Intelligence, onder leiding van Influencer Marketing Lead Willem Bartelings. Volgens het bureau bestaan er binnen de hedendaagse influencermarketing-branche een aantal fundamentele weeffouten
Team5pm ontwikkelt explainer-video’s basissupplementen Holland & Barrett
Holland & Barrett lanceert verschillende explainer-video’s op YouTube over de werking van diverse basissupplementen. In deze video’s geeft de gezondheidsketen antwoord op de meest gestelde vragen vanuit de doelgroep, gebaseerd op data-inzichten uit onder andere populair zoekgedrag
Team5pm verzorgt lancering en optimalisatie documentaire Eating Our Way To Extinction
De documentaire Eating Our Way To Extinction, mede-geproduceerd en ingesproken door actrice Kate Winslet, is vanaf nu te zien op YouTube. De documentaire, die in 2021 betaald te zien was op Amazon Prime, Apple TV en VUDU, is nu ook door YouTube-agency Team5pm gelanceerd op YouTube
Team5pm door European Video Awards verkozen tot beste video agency
YouTube Agency Team5pm heeft een internationale prijs gewonnen tijdens de European Video Awards. De awardshow, georganiseerd door het Britse video vakblad VideoWeek, bekroont de meest innovatieve spelers op het gebied van video- en CTV-advertising
[Interview] Jelmer Wind (Team5pm): YouTube populairder dan ooit
Rondom de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Jelmer Wind, mede-oprichter en CEO van Team5pm
Team5pm neemt Tubelift over
Team5pm heeft het videoconsultancy servicebureau Tubelift uit Utrecht overgenomen. Daarmee voegt de agency een schat aan kennis over YouTube-videostrategie en -innovatie toe aan zijn dienstverlening
Gepubliceerd door: Nico