Tag Resultaten
Golazo ontwikkelt EK-campagnevideo voor M Line
De KNVB heeft samen met Official Sleep Supporter M line ervoor gezorgd dat tijdens het EK alle spelers en staf op hun eigen M line-matras slapen
Brand Builders ontwikkelt 360-campagneconcept voor Danish Chef
Het kaasconcern Velder heeft Brand Builders gevraagd om een 360-campagneconcept te ontwikkelen voor Danish Chef
[Vacatures] 0930 Creative Agency zoekt een Project manager
0930 Creative Agency is per direct op zoek naar een Project manager
[Vacatures] 0930 Creative Agency Content Maker
0930 Creative Agency is per direct op zoek naar een Content Maker
Heineken verlengt partnership met KNVB en komt met Oranjezomer-campagne
Heineken heeft zijn partnership met de KNVB met 5 jaar verlengd. De bierbrouwer is inmiddels 30 jaar partner van de voetbalbond
[Interview] Els Dijkhuizen over campagnes Heineken tijdens de oranjezomer
Heineken zet vol in op de sportzomer met het EK Voetbal en de Olympische Spelen. Daartoe wordt een veelomvattende campagne gelanceerd en heeft Heineken zijn 30-jarig partnership met de KNVB met 5 jaar verlengd
Happy Horizon en Adyen starten partnership
Vanuit dit partnerschap kan Happy Horizon haar opdrachtgevers nog beter helpen om hun betalingsprocessen te optimaliseren en conversies te verhogen
[Vacatures] Serviceplan zoekt een Research & Insights Executive
Serviceplan Group Netherlands is voor onze medialabel Mediaplus op zoek naar een Research & Insights Executive -Fulltime\Parttime
[RAW Countdown to Cannes] Susie Boogaerdt ’t Hooft, Accenture Song
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
[Vacatures] Megawatt zoekt een Social advertising specialist
Megawatt is per direct op zoek naar Social advertising specialist - Eindhoven
Pink Chip van DeGiro en UN Women (Akqa Amsterdam) en Literacy Pen van Media.Monks in Cannes Shortlists
Pink Chip van DeGiro en UN Women (Akqa Amsterdam) en de Literacy Pen-campagne van Media.Monks zijn opgenomen in de shortlists van de Cannes Lions
BSUR ontwikkelt tv-commercial Lifestyle Hoortoestellen Specsavers
De campagne toont aan dat er hoortoestellen zijn voor iedereen, zelfs voor mensen met een levensstijl die extra eisen stelt aan hun hoortoestel
ON A DAILY BASIS lanceert digitaal bureau BORING: jouw digitale wingman
The new generation agency ON A DAILY BASIS (ODB) lanceert BORING, het no-code digitale bureau
Happy Horizon opent hub in Arnhem
Dit hub-kantoor brengt de bureaus EF2, Vertigo 6, Vortex Agency en Happy Horizon samen onder één dak
[Vacancy] Azerion has a position for a Commercial Manager
Azerion is directly looking for a Commercial Manager -Hybrid
Natwerk ontwikkelt Budget Mobiel-campagne met echte klanten
Natwerk heeft een campagne voor Budget Mobiel ontwikkeld met echte klanten. Kimberley, Richard, Miranda, Lorenzo, Cathrina, Jedidja, Cari, Joël, Petula, Arie, Hishaam én Els zijn daarin te zien
[Vacatures] Selmore Creative Agency zoekt een Regelaar / Planner / Alleskunner
Selmore Creative Agency is per direct op zoek naar Regelaar / Planner / Alleskunner
[Vacatures] ZUID Agency Group zoekt een Digital Consultant (New Business)
ZUID Agency Group is per direct op zoek naar Digital Consultant (New Business) -Fulltime/Part-time · Tilburg
[Column] Anneke Bos: Eerst een compliment graag!
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: feedback geven