Tag Resultaten
Andrew Dimitriou Global Chief Client & Growth Officer DEPT
In deze rol overziet hij de wereldwijde groei, marketing, en klantrelaties, met de nadruk op het leveren van innovatieve klantervaringen, campagnes en oplossingen die nieuwe standaarden zetten in het volgende tijdperk van AI. Dimitriou sluit zich tevens aan bij het executive team van DEPT.
DEPT en bol. maken back-to-school-campagne om studenten, scholieren en hun ouders te helpen soepel te starten
Omdat het school- en studiejaar weer gaat beginnen, lanceert bol in samenwerking met DEPT een back-to-school campagne die Nederland en Vlaanderen helpt om soepel op te starten.
DEPT ontwikkelt lanceringscampagne FloeWater met Eva Mendes
FloeWater biedt een alternatief voor plastic verpakt water, omdat het wordt geleverd in aluminium blikjes
DEPT ontwikkelt wereldwijde campagne voor Lotus Biscoff
Het creatief bureau DEPT heeft een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Lotus Biscoff. Onder de noemer You gotta Biscoff wordt deze campagne kracht bijgezet waarbij het verlangen naar het koekje wordt aangewakkerd
Marketing Report feliciteert alle partners met hun ADCN Lampen 2024
TBWA\NEBOKO, Ambassadors, Amp.Amsterdam, DEPT, Cheil, Joe Public en N=5 wonnen of waren betrokken bij 45 lampen
Remy Bronkhorst van Dept Agency naar Flatline Agency
Remy zal de leiding nemen over de processen en operatie, waarmee hij veel ervaring en visie inbrengt
Longlisten SAN ABC Accenten 2023
In de volgende fase beoordeelt de ABC jury de door de longlist kandidaten aangeleverde whitepapers.
[Column] Bas Vlugt: Agency at Night 2024 Report!
Op vrijdag 15 maart was de eerste editie van Agency at Night, een feestelijke avond in Rotterdam tijdens welke deelnemende reclamebureaus de deuren openen, geïnspireerd door het al jaren succesvolle AdNight in Amsterdam
DEPT opent de deuren tijdens Agency at Night
Kijk op vrijdag 15 maart tijdens Agency at Night één avond binnen bij de digitale en creatieve bureaus van Rotterdam.
Studio Dumbar/DEPT ontwikkelt motion identity systeem voor Instagram
Studio Dumbar/DEPT nam het voortouw bij het ontwerpen van een motion systeem dat creativiteit viert en de enorme community van creators inspireert
Blue Band Nederland lanceert Skip the Cow-campagne
De Blue Band Skip the Cow-campagne laat consumenten nadenken over de logica van boter. Hoofdrolspeler in deze campagne is Blue Band Roombeter, een 100 procent plantaardig alternatief voor boter met minstens 75 procent minder klimaatimpact
DEPT en Beiersdorf breiden samenwerking uit naar Frankrijk
De uitbreiding naar Frankrijk brengt uitdagingen met zich mee, zoals het verschil in taal tussen Belgisch-Frans en Frans.
[Interview] Lucas Nutbey (DEPT): Wij geloven in de krachtige synergie tussen technologie en marketing
We geloven in de krachtige synergie tussen technologie en marketing. Onze Depsters zijn daarom ook evenredig verdeeld over deze disciplines
[Marketing Report TV] Lucas Nutbey (DEPT): Wij maken de hele customer journey waar
Lucas Nutbey is te gast bij Marketing Report TV. Hij spreekt over de belofte van DEPT en de ontwikkelingen op het gebied van social commerce en AI
Hello Monday/DEPT en The True Story lanceren Undo the Firewall
Het biedt een eenvoudige oplossing die website-eigenaren wereldwijd ongecensureerde nieuwsverhalen kan laten hosten en de echte verhalen naar buiten brengt
DEPT in actie voor tienjarig jubileum van The Best Social Awards
DEPT is dit jaar niet alleen een partner, maar investeert in The Best Social Awards door het merk en de awards in de schijnwerpers zetten.
[Interview] Jeanette Kerssens: DEPT is digital-born
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
Lucas Nutbey Director of Strategy DEPT
Lucas Nutbey geeft hiermee een antwoord op de toenemende klantvraag naar geïntegreerde tech- en marketingdiensten
DEPT en Foot Locker lanceren PUMA Exotek met Memphis Depay
DEPT werd aangehaakt voor de mediastrategie, media-inkoop en het ondersteunen bij de selectie van de creatieve uitingen
Pathé introduceert loyaltyprogramma Club Pathé
Met een vernieuwde naam en visuele identiteit biedt Pathé een gratis loyaliteitsprogramma dat één plek biedt voor bezoekers om hun tickets te kopen
Blue Road Academy benoemt DEPT als eerste Global Impact Partner
Deze organisatie is in 2018 opgericht om de problemen van migranten die op zoek zijn naar kwaliteitsbanen in landen binnen Europa aan te pakken.
Gepubliceerd door: Nico