Tag Resultaten
[Content Marketing Awards 2024] Airborne: Takedown
Takedown is een baanbrekende true crime podcastserie, ontwikkeld om nieuw IT-talent aan te trekken voor Team High Tech Crime (THTC) van de Nederlandse Politie.
Airborne produceert podcastreeks over roofkunst voor Nationaal Holocaustmuseum
In samenwerking met het museum werd gekozen voor 6 verhalen die elk een ander deel uit de geschiedenis van de holocaust in Nederland belichten
Airborne blikt terug op totstandkoming Holocaust-podcast
In samenwerking met het museum werd gekozen voor 6 verhalen die elk een ander deel uit de geschiedenis van de holocaust in Nederland belichten
Airborne organiseert audiolunch met Jeroen de Bakker
Airborne organiseert woensdag 13 maart om 12:00 uur een Airborne Audio Lunch met als thema: Wat wij in 5 jaar leerden over podcasting
Even bellen met … Sophie Grandia over de Airborne en Mediahuis NRC-podcast 180 graden voor Achmea
NRC Mediahuis en Airborne ontwikkelden de podcast 180 graden voor Achmea. Marketing Report zou Marketing Report niet zijn als we daar niet meer over wilden weten.
Mediahuis NRC en audio agency Airborne produceren podcastserie voor Achmea
Achmea vergroot zichtbaarheid op de arbeidsmarkt met podcast 180 Graden
N=5 ontwikkelt SIRE campagne: Vind je lichtpuntje en durf te hopen
Met de campagne willen ze Nederlanders aanmoedigen om te ontdekken wat hen hoop geeft
Concertgebouworkest en Airborne komen met podcast over componist Bruckner
De eerste podcast van het Koninklijk Concertgebouworkest draait om de componist Bruckner. 9 gezichten van Bruckner is ontwikkeld door Airborne.
Content Marketing Awards 2023 | GOUD B2C - Dentsu Benelux: Albert Heijn's Expeditie Oceaan
Met de podcast 'Expeditie Oceaan' laat Albert Heijn kinderen (4-12 jaar) op een verrassende manier kennis maken met de oceaan. De populaire bioloog Freek Vonk neemt kinderen vanuit het bewaaralbum mee op zijn ontdekkingsreis naar 16 verschillende ecosystemen. Luisteraars horen 8D-audio-experiences, waarbij ze omringd worden door allerlei spannende natuurgeluiden. Nooit eerder werd een campagne op zo'n manier verrijkt. De podcast heeft alle verwachtingen overtroffen door het engagement van de campagne substantieel vergroten
Airborne organiseert Audio Lunch met Reinjan Prakke
Audio agency organiseert in het nieuwe jaar een informatieve Audio Lunch. Het concept is eenvoudig: in een uurtje praat een expert deelnemers bij
Jeroen de Bakker: Rivaal voor OpenAI, impact op creatieve industrie, stem klonen
Er gebeurt veel op het gebied van kunstmatige intelligentie. Hier weer mijn wekelijkse gefilterde lees- en kijktips.
Jeroen de Bakker: Generatieve AI kan bijdragen aan productiviteitsverhoging en het verlichten van de druk op de arbeidsmarkt
Generatieve #AI kan bijdragen aan productiviteitsverhoging en het verlichten van de druk op de arbeidsmarkt. PwC -experts Mona de Boer, PhD en Bastiaan Starink waarschuwen in een interessant rapport dat Ai geen toverstokje is
Airborne produceert AD-podcast De Stiefmoedermoord
In deze true crime-podcast probeert een Zweedse onderzoeksjournalist te achterhalen of de juiste persoon is veroordeeld voor een moord in huiselijke kring
[Vacatures] Airborne zoekt een Showrunner/ eindredacteur
Airborne is per direct op zoek naar een Showrunner/ eindredacteur
Airborne en KNVB lanceren podcastserie The Oranje Beat
The Oranje Beat bestaat uit vijf afleveringen en biedt luisteraars een exclusieve inkijk in de wereld van de OranjeLeeuwinnen. De serie is ontwikkeld door Airborne
[Airborne] Marvin meets Marvin
Met de snelle opkomst van AI krijgen we steeds meer handige tools tot onze beschikking. Eén daarvan is het klonen van bestaande stemmen
Airborne ontwikkelt podcast Op Koers voor Damen Shipyards
De eerste afleveringen van Op Koers te beluisteren. Deze podcast geeft inzicht in de geschiedenis van Damen Shipyards Group. Ooit slechts een houten schuurtje aan de oevers van de Merwede, nu één van ‘s werelds grootste scheepsbouwers. Op Koers is ontwikkeld door audio agency Airborne.
[Airborne] De 5 podcasts die je gehoord moet hebben
Om je dagelijkse woon-werkverkeer of hardloopsessie net iets interessanter te maken, selecteerde Airborne vijf podcasts
Airborne: Is de audio-hype voorbij?
Wij krijgen geregeld de vraag of het over is het met de audio-hype. Het korte antwoord: nee
Airborne ontwikkelt audio-experience van Albert Heijn actie Expeditie Oceaan
Het project is tot stand gekomen door een samenwerking vanuit Albert Heijn met Studio Freek, Naturalis Biodiversity Center, Lumen Loyalty en Dentsu. Airborne was daarbij verantwoordelijk voor de audio-experience van Expeditie Oceaan
[CMTA] Airborne: De man met de rammelaars
De Man met de Rammelaars is een podcast van het Joods Museum Amsterdam en vertelt het wonderlijke levensverhaal van Heinz Keijser, aan wiens collectie een grote tentoonstelling is gewijd in 2022
Gepubliceerd door: Nico