Tag Resultaten
[Forum] Michiel van Riemsdijk: Springbok omarmt de mogelijkheden van Generatieve AI met open armen
[Forum] Michiel van Riemsdijk: Springbok omarmt de mogelijkheden van Generatieve AI met open armen
[Marketing Report TV] Michiel van Riemsdijk over het tot stand komen van Springbok Agency
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Michiel van Riemsdijk over samenwerking tussen bureaus, managen vanuit de cockpit en het tot stand komen van Springbok Agency
[De Belofte 2023] Michiel van Riemsdijk over Femke Smit
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht Michiel van Riemsdijk is Femke Smit, Lead Data bij Springbok Agency
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
Stedin zet energietransitie centraal in employer branding
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.
StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.
ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.
LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis