Tag Resultaten
Jur Baart: Zonder juniors hebben we straks geen seniors meer
Ons vak zit in een stormachtige periode waarbij het steeds lastiger wordt voor net afgestudeerden om te starten bij een creatief strategisch bureau
Jur Baart: Het ideale bureau
Het ideale bureau bestaat niet. Maar als je nu bezig bent om je bureau te transformeren dan zou ik echt die twee assen gaan embedden in je bureau
Gewoon het roer stevig beethouden en gas op die lolly
Jur Baart: Fitzroy moest een bureau worden waarbij experimenteren een groot goed zou zijn
Jur Baart: AI, een nieuwe jonge collega met heel veel talent
AI kan sneller dan tien vingers maar zal altijd het fingerspitzengefühl missen
Jur Baart: 25.360 reclamebureaus
Tegen 2030 zal 7,5 procent van de banen bij reclamebureaus verdwijnen door automatisering en AI
[Buzz] Jur Baart (Fitzroy): 25 shifts waar de CMO rekening mee moet houden (deel 3)
Het nieuwe jaar staat weer voor de deur en dat betekent natuurlijk ook weer lijstjes. Dit is een drieluik in drie artikelen over de 25 shifts in 2025.
[Buzz] Jur Baart (Fitzroy): 25 shifts waar de CMO rekening mee moet houden (deel 2)
Het nieuwe jaar staat weer voor de deur en dat betekent natuurlijk ook weer lijstjes. Dit is een drieluik in drie artikelen over de 25 shifts in 2025.
[Buzz] Jur Baart (Fitzroy): 25 shifts waar de CMO rekening mee moet houden (deel 1)
Het nieuwe jaar staat weer voor de deur en dat betekent natuurlijk ook weer lijstjes. Dit is een drieluik in drie artikelen over de 25 shifts in 2025.
Madurodam kiest voor Fitzroy
Madurodam is een andere weg ingeslagen; van miniatuurstad naar een interactief attractiepark
Fitzroy overgenomen door United Playgrounds
United Playgrounds heeft het strategische creatieve bureau Fitzroy overgenomen. Fitzroy is het zevende bureau dat zich aansluit bij deze groep
[De Belofte 2023] Jur Baart over Lili Karakas
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Jur Baart is Lili Karakas, designer bij Fitzroy
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is
[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam
DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.
INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.
FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis