Tag Resultaten
VIA: Rogier IJzermans Most Valuable Player
Branchevereniging VIA Nederland heeft Rogier IJzermans (Ace) benoemd tot Most Valuable Player, Renee van den Oetelaar (Boomerang Agency) is uitgeroepen tot Rookie of the Year en Mary Hoogerbrugge tot VIA Legend
Ace neemt digital product agency Label A over
Product agency Label A treedt toe tot Ace. Met de overname bouwt de bureaugroep verder aan haar geïntegreerde propositie van Connected Brands. Met de komst van Label A telt Ace zo’n 300 medewerkers, met kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht
[Interview] Bas Prass en Rogier IJzermans over de overname van Off The Record door Ace
Off The Record is onlangs overgenomen door Ace. We spreken met Bas Prass, oprichter en verkopend eigenaar van Off The Record en en Rogier IJzermans, CEO van Ace. Bas Prass legt uit dat hij nog 100 procent betrokken blijft. Rogier IJzermans legt uit hoe Off the Record bij Ace past
Ace neemt HERC over
HERC treedt toe tot Ace, family of leading agencies. Met de overname van deze hotshop voegt Ace nu ook Advertising & Brand culture toe aan het portfolio. Met het toetreden van HERC telt Ace ruim 180 medewerkers, met creatieve hubs in Utrecht en Amsterdam
[Interview] Rogier IJzermans over Ace
Deze week werd Ace de nieuwe naam voor Born05 Group. CEO Rogier IJzermans is onze gast in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio
[Marketing Report - 17 november] Rogier IJzermans | Arno de Jong | Roos Bulder | Pieter Smeets
Luister vandaag om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn watervlugge sidekick Bas Vlugt
Born05 Group verandert naam in Ace
Born05 Group gaat verder onder de naam Ace. De naamswijziging is de volgende stap voor de groep die bouwt aan een collectief van toonaangevende bureaus
[Interview] Rogier IJzermans en Wouter Glaser over Born05 Group
Begin oktober nam Born05 Group PR bureaus Glasnost en Fitzgerald over. Marketing Report spreekt met Rogier IJzermans en Wouter Glaser over de plannen en ambities van Born05 Group
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis