Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Interview] Paul Alberts: BrandBase laat klanten terugkomen met innovatieve spaaracties

11-11-2021 | 11:12:00
Paul Alberts is oprichter en Managing Director van BrandBase, ook wel the comeback company. Ze komen met spaar acties waardoor klanten naar een retailer teruggaan voor extra aankopen. Hij vertelt over toonaangevende projecten van zijn bedrijf

[Column] Paul Alberts (BrandBase): De 15 helden van Herstel.nl

24-02-2021 | 13:28:00
Risico gestuurd beleid is de oplossing. Dat is wat ze in Scandinavië en dan met name Zweden doen. Daar is er geen lockdown, daar zijn de scholen en de winkels open. Daar scheren ze niet iedereen over 1 kam, daar worden kwetsbaren beschermd en jongeren vrij gelaten

[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?

26-01-2021 | 09:00:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?

[Column] Paul Alberts (BrandBase): Adverteren na Wild Wednesday

09-01-2021 | 19:00:00
Sinds deze Wild Wednesday gaat er waarschijnlijk het een en ander op de schop bij adverteerders. Gemiddeld staat dit jaar zo’n 56 procent van het budget (2,6 miljard euro in totaal) gereserveerd voor digital, en daarvan is dan zo’n 80 procent programmatic (2 miljard euro)

[Column] Paul Alberts (BrandBase): fusie VEA en IAB is een bijster slecht idee

30-10-2020 | 13:33:00
"Er is geen voordeel voor de VEA, er is alleen voordeel voor het IAB. De VEA wordt goed geleid door Talmon en Felicia, heeft bijna vijf ton in kas en de leden zijn happy"

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief