Tag Resultaten

Muziek die verbindt: NN Group en het North Sea Jazz Festival

18-07-2025 | 13:39:00
Marketing Report was aanwezig op het NN North Sea Jazz Festival, Peter Wybenga sprak met Mariëlle Krouwel, CMO van NN Group

[Interview] CMO Mariëlle Krouwel over NN Group

02-11-2023 | 17:25:00
In de aanloop naar de publicatie van de Marketing100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event

[Interview] Mariëlle Krouwel over de branding van de NN Group

19-09-2022 | 11:12:00
Mariëlle Krouwel is sinds een klein jaar Director of Global Branding bij NN Group. We spreken haar over de doelstellingen van de groep rondom onder meer brand consideration

[Cross Media Exploitant] Marscha Krouwel over Hearst Netherlands

14-04-2022 | 11:09:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Hearst dingt mee naar de award voor Exploitant van het jaar. We spreken Marscha Krouwel, CEO van de uitgever

[Interview] Mariëlle Krouwel (NN Group): Marketeers moeten in 2022 veel vaker nee zeggen

14-02-2022 | 11:05:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Marketing100 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerde marketeers. Vandaag spreken we met Mariëlle Krouwel, Director of Branding bij NN Group

Mariëlle Krouwel Head of Branding NN Group

29-09-2021 | 18:39:00
Per 1 oktober dit jaar is Mariëlle Krouwel Head of Branding bij NN Group. Hiervoor was zij Director of Communications bij PwC Nederland


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.