Tag Resultaten
Muziek die verbindt: NN Group en het North Sea Jazz Festival
Marketing Report was aanwezig op het NN North Sea Jazz Festival, Peter Wybenga sprak met Mariëlle Krouwel, CMO van NN Group
[Interview] CMO Mariëlle Krouwel over NN Group
In de aanloop naar de publicatie van de Marketing100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event
[Interview] Mariëlle Krouwel over de branding van de NN Group
Mariëlle Krouwel is sinds een klein jaar Director of Global Branding bij NN Group. We spreken haar over de doelstellingen van de groep rondom onder meer brand consideration
[Cross Media Exploitant] Marscha Krouwel over Hearst Netherlands
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Hearst dingt mee naar de award voor Exploitant van het jaar. We spreken Marscha Krouwel, CEO van de uitgever
[Interview] Mariëlle Krouwel (NN Group): Marketeers moeten in 2022 veel vaker nee zeggen
In aanloop naar de bekendmaking van de Marketing100 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerde marketeers. Vandaag spreken we met Mariëlle Krouwel, Director of Branding bij NN Group
Mariëlle Krouwel Head of Branding NN Group
Per 1 oktober dit jaar is Mariëlle Krouwel Head of Branding bij NN Group. Hiervoor was zij Director of Communications bij PwC Nederland
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Social Advertising Consultant - Hoorn
Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis