Tag Resultaten
[Marketing Report Radio] Joris van Heukelom over de metaverse
Joris van Heukelom is partner bij MakerStreet. Te gast bij Marketing Report Radio spreekt hij over de metaverse, het aangekondigde online universum waarmee Mark Zuckerberg recent in de aandacht kwam
[Marketing Report - 15 februari 2022] | Paul van Kuilenburg | Cees van de Water | Martin van Velzen | Joris van Heukelom
Luister dinsdag 15 februari om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt
[Cross Media Congres 2021] Joris van Heukelom over MakerStreet en SCHOKVAST
Joris van Heukelom is podcastmaker en partner bij MakerStreet. Tijdens het Cross Media Congres 2021 was hij moderator en daarnaast te gast bij de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie
WhitePaper Sessions | ZIGT - Elevator - Airborne - Logitech - BrandBase | Woensdag 7 juli 2021
Voorafgaand aan het DeMedia100 Diner 2021 organiseert Media Meetings & Magazines - op dezelfde locatie - de eerste editie van de WhitePaper Sessions. Thema van deze eerste sessie is INNOVATION
[SCHOKVAST] Bert Hagendoorn, Martijn Aslander, Erik Hensel, Pieter Paul van Oerle
In maart 2021 lanceerden Joris van Heukelom en Mark Schoones SCHOKVAST; een podcast over verandering in de wereld van technologie, innovatie en marketing
[Interview] Joris van Heukelom (MakerStreet): Ondernemerschap is een geboorterecht
Tien jaar geleden verruilde Joris van Heukelom zijn corporate jasje als CEO van het toenmalige Sanoma Digital voor het fenomeen ondernemerschap
[SCHOKVAST] Nikky Hofland, Cees Dingler, Janneke Niessen, Lucien Burm
In maart 2021 lanceerden Joris van Heukelom en Mark Schoones SCHOKVAST; een podcast over verandering in de wereld van technologie, innovatie en marketing. De eerste vier afleveringen zijn inmiddels klaar en kunnen onder meer op deze pagina worden beluisterd
Joris van Heukelom (MakerStreet) en Mark Schoones (MIX) beginnen podcast SCHOKVAST
Joris van Heukelom en Mark Schoones lanceren deze week SCHOKVAST; een podcast over verandering in de wereld van technologie, innovatie en marketing
[Marketing Report Radio] Joris van Heukelom (MakerStreet) over hoe de coronacrisis innovatie aanjaagt
"Kijk naar sociala innovatie. De echte sharing economy is nu aangegaan. Tot nu toe hadden we Airbnb en Uber - dat is helemaal geen sharing economy, bijna in tegendeel - maar op dit moment zie je echte social innovatie. Mensen die hun best doen om er iets van te maken met zoals crowd performance..."
MakerStreet neemt Elements over
Het MakerStreet-netwerk wordt uitgebreid met digital agency Elements. Dit bureau zit achter de front- en backend van merken als KPN, AvroTros, MiniBrew, Afterpay, Gemeente Amsterdam, VNG, Intergamma en Vattenfall. Met als recent wapenfeit de app van het televisieprogramma Wie is de Mol
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Creatieve Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Junior Creatieve Designer - Amsterdam
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis