Tag Resultaten
[Column] Erwin Fisser: Het Eurovisie Songfestival: altijd goed voor een samenzweringstheorie
Van een Europese mediaorganisatie zou je verwachten dat ze enig verstand hebben van crisis-communicatie.
[Column] Erwin Fisser: Wat is er nou eigenlijk zo erg aan een beetje greenwashing?
Er zit dus zogezegd nogal een kloof tussen mijn gevoel bij de KLM en hoe zij de afgelopen jaren in het nieuws komt.
[Column] Erwin Fisser: Halo hier, halo daar
Met afstand het beste apparaat dat ik in huis heb is mijn Technivorm Moccamaster koffiezetapparaat. Na ruim een kwart eeuw werkt het ding nog alsof ik hem gisteren heb gekocht.
[Column] Erwin Fisser: Degrowth? Laat de EU fabrikanten dwingen tot betere spullen
Met afstand het beste apparaat dat ik in huis heb is mijn Technivorm Moccamaster koffiezetapparaat. Na ruim een kwart eeuw werkt het ding nog alsof ik hem gisteren heb gekocht.
[Column] Erwin Fisser: Xenofisering & meer
Het moment waarop je na een vakantie Nederland binnenkomt is altijd even slikken. Zeker wanneer je de verschillende natuurrampen hebt weten te omzeilen.
[Column] Erwin Fisser: Mevrouwtjes, u moogt best vragen om meer te werken
De overheid wil zich met onze levenskeuzes bemoeien. Waar leefstijlcampagnes nog onheus van betutteling werden beschuldigd, is daar nu sprake van
[Column] Erwin Fisser: Jongeren geven geen fuck om oude verfwerkjes
Hallo boomer! Het is natuurlijk even schrikken. Hoop je van een onbezorgde oude dag te genieten nadat je je leven lang onze maatschappij hebt opgebouwd voor jullie vrijstaande huis, Volvo XC40 en vliegvakanties naar Marbella kinderen en kleinkinderen, gaan die kleinkinderen ineens de sfeer verpesten
[Column] Erwin Fisser: Boomeractivisme - Kökçü en Van Gogh
Vorige week was de officieuze week van het Boomeractivisme. Daar leek het althans wel op, zeker tegen het einde
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer
DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.
Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.
Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis