Tag Resultaten
[Column] Erwin Fisser: Het Eurovisie Songfestival: altijd goed voor een samenzweringstheorie
Van een Europese mediaorganisatie zou je verwachten dat ze enig verstand hebben van crisis-communicatie.
[Column] Erwin Fisser: Wat is er nou eigenlijk zo erg aan een beetje greenwashing?
Er zit dus zogezegd nogal een kloof tussen mijn gevoel bij de KLM en hoe zij de afgelopen jaren in het nieuws komt.
[Column] Erwin Fisser: Halo hier, halo daar
Met afstand het beste apparaat dat ik in huis heb is mijn Technivorm Moccamaster koffiezetapparaat. Na ruim een kwart eeuw werkt het ding nog alsof ik hem gisteren heb gekocht.
[Column] Erwin Fisser: Degrowth? Laat de EU fabrikanten dwingen tot betere spullen
Met afstand het beste apparaat dat ik in huis heb is mijn Technivorm Moccamaster koffiezetapparaat. Na ruim een kwart eeuw werkt het ding nog alsof ik hem gisteren heb gekocht.
[Column] Erwin Fisser: Xenofisering & meer
Het moment waarop je na een vakantie Nederland binnenkomt is altijd even slikken. Zeker wanneer je de verschillende natuurrampen hebt weten te omzeilen.
[Column] Erwin Fisser: Mevrouwtjes, u moogt best vragen om meer te werken
De overheid wil zich met onze levenskeuzes bemoeien. Waar leefstijlcampagnes nog onheus van betutteling werden beschuldigd, is daar nu sprake van
[Column] Erwin Fisser: Jongeren geven geen fuck om oude verfwerkjes
Hallo boomer! Het is natuurlijk even schrikken. Hoop je van een onbezorgde oude dag te genieten nadat je je leven lang onze maatschappij hebt opgebouwd voor jullie vrijstaande huis, Volvo XC40 en vliegvakanties naar Marbella kinderen en kleinkinderen, gaan die kleinkinderen ineens de sfeer verpesten
[Column] Erwin Fisser: Boomeractivisme - Kökçü en Van Gogh
Vorige week was de officieuze week van het Boomeractivisme. Daar leek het althans wel op, zeker tegen het einde
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis