Tag Resultaten
[Cross Media Congres 2021] Carolien van ’t Hek over UM
Carolien van ’t Hek is CEO van UM, het mediabureau dat als motto Better Science, Better Art, Better Outcomes voert. Tijdens het Cross Media Congres 2021 was ze te gast bij de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie
[Cross Media Bureau 2020] Carolien van 't Hek over UM
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. UM dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Carolien van 't Hek, CEO van UM Nederland
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
Roorda ontwikkelt campagne rond intellectueel eigendom
Vijf publieke organisaties uit België en Nederland zijn gestart met een campagne die ondernemers bewust maakt van de waarde van intellectueel eigendom.
The Family en Chiesi lanceren campagne Het geluid van COPD
Met een publiekscampagne willen The Family en Chiesi duidelijk maken wat de impact is van de longziekte COPD.
Ster bundelt eerste kerstcommercials in speciale première
Met de Kerstreclame Première wil Ster een feestelijk startpunt creëren voor de kerstcampagneperiode.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis