Tag Resultaten
[Forum] Sydney Sweeney has great jeans
Met regelmaat vragen wij bepalende spelers in ons vak in de rubriek [Forum] naar hun mening over actuele onderwerpen. Vandaag is de vraag: Wat vind jij van (de ophef over) de Sydney Sweeney has great jeans campagne
Sydney Sweeney has great jeans campagne
OHRA neemt afscheid van Joe Public en schrijft pitch uit
Verzekeraar OHRA (onderdeel van NN Group) heeft afscheid genomen van creatief bureau Joe Public Amsterdam. Dit bevestigt Antoine Houtsma, Chief Creative Officer en oprichter van Joe Public Amsterdam
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
Marketing Report vraag bepalende spelers naar een antwoord op een actuele vraag. Deze keer: Hebben creative agencies een nieuw business model nodig?
[Column] Antoine Houtsma: Que Sora Sora, whatever will be
Open AI introduceerde met overtuigende video’s SORA. Text to video
[Marketing Report Radio - 21 november] Jhelisa Panfred | Sophie van der Schaft | Gijs ten Buuren | Antoine Houtsma
Luister dinsdag 21 november om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt. Extra bijzoder, we maken voor het eerst een winnaars uitzending. Dat belooft wat
Even bellen met... Antoine Houtsma (Joe Public) over Grolsch
Joe Public wint het Grolsch account. Bellen we meteen Antoine Houtsma, Creative Director van Joe Public Benelux
Antoine Houtsma on stage in Comedy Cafe
Antoine Houtsma is mede-oprichter en creative director van Joe Public Amsterdam. Hij heeft de mooiste baan ter wereld. Nou ja, op één na dan misschien. Na een training van twee maanden stapte Antoine on stage in het Comedy Cafe voor zijn ten minutes of fame
[Interview] Antoine Houtsma (Joe Public) over een leuke baan bij het leukste bureau van Nederland
Joe Public Take-Away Advertising speelt zich in de kijker met opmerkelijke arbeidsvoorwaarden. Wij bellen met Antoine Houtsma, Creative Director bij Joe Public Benelux
[Interview] Antoine Houtsma (Joe Public): Ons model stelt creativiteit boven alles
In de aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau100 tijdens het M100 Event op woensdag 7 december in de Kromhouthal Amsterdam houden wij een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken wij met Antoine Houtsma, Creative Director bij Joe Public Take-Away Advertising
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis