Tag Resultaten
TEAM LEWIS neemt Instinctif UK over
Het internationale PR- en marketingbureau TEAM LEWIS heeft de Britse tak van adviesbureau Instinctif overgenomen.
TEAM LEWIS stelt Jennifer Vogels aan als Managing Director
Zij krijgt de leiding over de vestigingen in Amsterdam en Eindhoven en richt zich op de verdere groei van het klantportfolio en het versterken van de dienstverlening.
Dutch PR Awards 2025 - Vera Kops over TEAM LEWIS
TEAM LEWIS doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025
Dutch PR Awards 2025 - Daiwa House Modular Europe
Daiwa House Modular Europe: de toekomst van wonen, vandaag gebouwd
TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.
Dutch PR Awards 2025 - Vera Kops over TEAM LEWIS
Aan het woord is Vera Kops, Vice President van TEAM LEWIS en genomineerd als PR Persoon van het Jaar 2025.
TEAM LEWIS wint 8 Corporate Content Awards
De vestigingen in Amsterdam en Eindhoven werden bekroond in zeven verschillende categorieën voor campagnes voor onder meer Marktplaats
TEAM LEWIS lanceert AI-tool voor presentatietraining
TEAM LEWIS introduceert Training for Trust, een AI-gedreven presentatietraining die gebruikmaakt van biometrische analyses.
Vera Kops: TEAM LEWIS biedt internationale slagkracht
In een gesprek met Bas Vlugt deelden ze hun inzichten over de internationale ambities van het bureau
Webfleet kiest voor TEAM LEWIS als pr-partner
Webfleet werkt voor zijn PR-activiteiten samen met het communicatiebureau TEAM LEWIS. Samen bouwen ze verder aan de positionering van Webfleet
Hoppenbrouwers kiest TEAM LEWIS voor PR en creatieve content
Het marketing- en PR-bureau gaat Hoppenbrouwers onder andere ondersteunen met het vergroten van de naamsbekendheid en het positioneren van Hoppenbrouwers
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.
ING start campagne rond verduurzamen woning
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis