Tag Resultaten
[Vacatures] LVB zoekt een Art Director
LVB is per direct op zoek naar een Creatieve en conceptuele Art Director (32 uur)
[Vacatures] LVB zoekt een Motion Graphic Designer
LVB is per direct op zoek naar een Motion Graphic Designer
[Column] Aart Lensink (LVB becoming iO): Veel merken waaien mee, terwijl meebewegen verstandiger is
Meewaaien. De grootste verleiding én grootste valkuil voor merkenbouwers en merkbewakers. Meewaaien met elke vorm van ophef. Meebewegen is negen van de tien keer de beste optie. Advies voor 2023: tot tien leren tellen en jezelf inhouden
[Vacatures] LVB zoekt een Traffic Manager
LVB is per direct op zoek naar een Traffic Manager
[CMTA] LVB (becoming iO): Robotisering bij de landmacht
Robotisering is essentieel voor de landmacht om in de toekomst de strijd gelijkwaardig aan te kunnen. Met deze inhoudelijke documentaire geven we inzicht in de mogelijkheden van robotisering en geven we door middel van echte cases en echte mensen aan waar robotisering het verschil kan maken
[CMTA] LVB (becoming iO): Praat Niet te Laat over je Prostaat
De reclamische video Praat niet te Laat over je Prostaat (30 seconden) roept gezonde mannen van 50+ op om met hun huisarts in gesprek te gaan over een PSA-meting, om eventuele prostaatkanker in een vroeg stadium op te sporen. De video werd (betaald) gedistribueerd via Facebook en YouTube
[CMTA] LVB (becoming iO): Overstappers
Niemand heeft één baan voor het leven. Omstandigheden veranderen door techniek en economische ontwikkelingen. Ondanks krapte op de arbeidsmarkt binnen verschillende sectoren zijn er juist veel werkzoekenden met ervaring in andere sectoren
[CMTA] LVB (becoming iO): ICS - Fraudebestrijders
In Fraudebestrijders kijken we achter de schermen bij de afdeling Investigations van creditcardmaatschappij ICS. En positioneren we ICS als autoriteit op het gebied van fraudebestrijding in de financiele sector q
[CMTA] LVB (becoming iO): Zinhoud magazine
Zinhoud magazine, het personeelsblad van UWV, verschijnt drie keer per jaar. Het blad heeft een oplage van 22.000 exemplaren en kenmerkt zich door excellente fotografie en illustraties, gecombineerd met sterke inhoudelijke verhalen
[CMTA] LVB (becoming iO): Wehkamp Wonen magazine
De merkbekendheid van Wehkamp bij de consument bevindt zich met name op mode- en lifestylegebied. Wehkamp wilde zich daarnaast meer profileren binnen het woondomein, om zowel de eigen collectie als het volledige woonassortiment top of mind te krijgen bij de consument
[CMTA] LVB (becoming iO): In Perspectief - Op zoek naar werkgeluk
Werken. Dat lijkt heel gewoon. Maar niet als je een afstand tot de arbeidsmarkt heb. Voor het UWV-inspiratieplatform Meedoen (voor mensen met een WIA of Wajong) hebben we de inspirationele podcastserie In Perspectief - Op zoek naar Werkgeluk ontwikkeld
[CMTA] LVB (becoming iO): NL Werkt - magazine van UWV voor werkgevers
NL Werkt magazine heeft als doel om werkgevers te informeren en inspireren rondom werkgeverschap. Zowel in beeld als tekst brengen we unieke, actuele en persoonlijke verhalen van en voor werkgevers
[CMTA] LVB (becoming iO): Gebarenbibliotheek
Een toegankelijke wereld voor iedereen. Dat is het ideaal. MKB Toegankelijk draagt daaraan bij. Communicatie is cruciaal voor iedereen om zich welkom te voelen. De case 'Gebarenbibliotheek' is een perfect voorbeeld van een bijdrage aan de (sociale) toegankelijkheid
[CMTA] LVB (becoming iO): Discretie met SenSura Mio
De opdracht: ontwikkel een campagne die het esthetische aspect en de discretie van de SenSura Mio productlijn op een niet-medische manier uitlicht, om stomadragers te inspireren en stimuleren een gratis sample aan te vragen
[CMTA] LVB (becoming iO): Sterk met stoma
Coloplast en de Stomavereniging zetten zich in voor mensen met deze ingrijpende medische beperking. Aan LVB is gevraagd een propositie (naam, pay-off) en onderscheidend design te creëren voor de promotie van de online training onder de doelgroep.
LVB produceert branded podcast voor Kamp Amersfoort
Contentmarketingbureau LVB (onderdeel van digital agency iO) heeft samen met Nationaal Monument Kamp Amersfoort een zesdelige audioreeks geproduceerd, waarin de zoektocht naar de verdwenen SS’er Walter Heinrich centraal staat
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail
Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek
Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken
Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.
Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis