Tag Resultaten
Counter Collective aan de slag voor Logistiek020 en Qarry
Communicatiebureau Counter uit Zaandam is gestart met opdrachten voor Logistiek020 en Qarry.
Vmoto, Tate & Lyle en LSC kiezen voor Counter Collective
Communicatiebureau Counter Collective uit Zaandam heeft drie klanten aan zich verbonden: Vmoto, Tate & Lyle en Lithium Safety Containers (LSC)
[Vacatures] Counter Content zoekt een Medior Communicatie- en PR-adviseur voor innovatieve merken
Counter Content is per direct op zoek naar Medior Communicatie- en PR-adviseur voor innovatieve merken
Dit zijn de 10 meest gelezen whitepapers op Marketing Report in 2024
In 2024 publiceerde Marketing Report een grote serie Partner Whitepapers. Deze tien zijn het meest gelezen.
Mobiliteitsaanbieder Ayvens kiest Counter Content als communicatiebureau
Ayvens, het mobiliteitsmerk dat is ontstaan uit de overname van LeasePlan door ALD Automotive, is recent geïntroduceerd in Nederland. De PR en communicatie tijdens de introductie lag in handen van communicatiebureau Counter Content. Beide partijen maken bekend dat het bureau ook na de merkintroductie Ayvens blijft ondersteunen.
Counter verwelkomt drie klanten: BauWatch, Urban Future en het Talland College
Met klanten als BauWatch, Urban Future en Talland College verstevigt Counter hun positie binnen de techniek, duurzaamheid en het onderwijs
Counter Content publiceert PR Playbook
Hoe laat jij PR echt voor je merk werken? Raymond Bresching, communicatiestrateeg bij Counter Content, neemt je in 8 stappen mee van het verhaal tot aan een succesvolle executie
ALD Automotive en LeasePlan gaan verder als Ayvens
Ayvens, het mobiliteitsmerk dat ALD Automotive en LeasePlan vervangt, is gelanceerd in Nederland. De totale vloot bedraagt 330.000 auto’s in Nederland
Luciano Simula versterkt Counter als lead video
Luciano Simula werkte hiervoor onder andere als freelancer voor Counter op videoproducties voor accounts als ALD Automotive en Mourik
Counter en ABCommunication gaan strategische samenwerking aan
Het storytelling-bureau Counter in Zaandam en het Belgische pr-bureau ABCommunication bundelen hun krachten in een strategische samenwerking
[Dutch PR Awards 2024] Counter: ALD Automotive - het Fietsonderzoek 2023
ALD Automotive wilde meer bekendheid rondom het bestaan, de mogelijkheden en voordelen van de inzet van de leasefiets / e-bike voor woon-werkverkeer
[Dutch PR Awards 2024] Counter: Goldband x Steel Blue werkschoenen
Het premium merk Steel Blue past bij het type vakman/vrouw die kiest voor de beste powertools en een mooie bus.
[Dutch PR Awards 2024] Counter: Combiwel voor Kinderen’s Taalfeestje
Om aandacht te vragen voor de taalvaardigheid van kinderen, hebben wij een taal evenement georganiseerd tijdens de Nationale Voorleesdagen
[The List] Counter Collective
Wij zijn verhalenmakers. We maken verhalen, we vertellen verhalen en we verspreiden verhalen. Verhalen die raken, beïnvloeden en aanzetten tot actie
SaaS fintech Circula schaalt directieteam op
Het team wordt aangevuld met Alistair Newman als CRO, Johannes Kochs als CFO, Niko Thielsch als VP Sales en VP Marketing is Etienne Echinard.
CDDN lanceert VerifyMe om consumenten online te kunnen verifiëren, registreren en monitoren
Om frauduleuze praktijken te voorkomen en wanbetalers in een vroeg stadium te identificeren en te weren, lanceert CDDN nu VerifyMe.
Counter werkt voor Unique, Stenia, Steel Blue en Kahawatu Foundation
Het Zaanse communicatiebureau Counter voegt vier klanten toe aan het portfolio. Met de klanten Unique, Stenia, Steel Blue en Kahawatu Foundation verstevigt het communicatiebureau de expertisegebieden bouw, human recourses & arbeidsmarkt en non-profit.
Verlichting vergroot gevoel van veiligheid in parkeergarages
Nederlandse parkeergarages zijn veelal goed verlicht en dat zorgt ervoor dat een groot deel van de Nederlanders zich veilig voelt.
ALD Automotive en LeasePlan gaan verder als mobiliteitsmerk Ayvens
In Nederland introduceert het bedrijf het merk medio 2024. Tot die tijd blijven de merknamen ALD Automotive en LeasePlan nog actief.
Onderzoek: Nederlanders vinden parkeerkosten te hoog
Automobilisten willen best parkeren in garages, want er is onder andere meer parkeergelegenheid en het bespaart tijd.
Arne van Helleputte Country Director België EasyPark Group
Hij zal verantwoordelijk zijn alle in België actieve merken, waaronder ook EasyPark, formerly Parkmobile, voor het leiden en versnellen van de groei
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis