Tag Resultaten
Nieuwsuitgevers en hoofdredacties roepen in advertentie op tot schrappen btw-verhoging
Nieuwsuitgevers en hoofdredacteuren van meer dan dertig nieuwsmedia hebben in een paginagrote advertentie de Tweede Kamer opgeroepen tot het schrappen van de voorgenomen btw-verhoging van 9 naar 21 procent
[Grow by DPG Media] Zo zet je print in voor je full-funnel campagne
Plusproposities in magazines en dagbladen vormen een essentieel onderdeel van marketingstrategieën voor adverteerders
[Podcast] Agency Runners: Michel van Velde - Craftmore
Oprichter van Craftmore Michel van Velde is in gesprek met Agency Runners geweest over zijn cases, het oprichten van bureaus en zijn carrière
DPG Media bezig met verhuizen naar Mediavaert in Duivendrecht
DPG Media is bezig om nagenoeg alle landelijke onderdelen te verhuizen naar het onlangs opgeleverde Mediavaert-gebouw in Duivendrecht (gemeente Ouder-Amstel). De verhuizingen zijn op 8 april 2024 begonnen en duren nog tot en met 28 mei
Audiohuis met de Kiescast over de EU-verkiezingen
Audiohuis en vijf vrienden zijn gestart met een reeks korte podcasts over de Europese verkiezingen
Gerhard te Velde richt podcast agency Ear Ear op
Ondernemer Gerhard te Velde heeft Ear Ear opgericht, een podcast agency gericht op mensgerichte merken en organisaties. Ear Ear biedt organisaties de kans om zich te verbinden met hun doelgroep door middel van podcasts
[Column] David de Jong: Commissariaat voor de Media bewijst eigen onvermogen
Het Commissariaat voor de Media is de bestuursrechtelijke handhaver van de Mediawet. Die bewijst eigenlijk al een behoorlijke tijd zijn eigen onvermogen. Niet omdat deze toezichthouder niet de middelen daartoe heeft, maar omdat hij ervoor kiest om niet te handhaven en een laissez-faire houding aan te nemen
DPG Media en Stage Entertainment Nederland verlengen en breiden samenwerking uit
Het mediabedrijf DPG Media en het theater- en musicalbedrijf Stage Entertainment Nederland hebben hun samenwerking verlengd en uitgebreid
[Interview] Jeroen Visser en Chris Woerts over PodcastJunkies en podcast SportClash
Jeroen Visser en Gerard Vos zijn de oprchters van het podcastbedrijf Podcastjunkies. Eerder richtte Jeroen Visser het buitenreclamebedrijf Vivo Media en het advertentienetwerk The Relevance Network op
De Jonge Lezer neemt Tina over van DPG Media
LeesLicht B.V., onderdeel van Uitgeverij De Jonge Lezer B.V., neemt Tina over van DPG Media. De uitgeverij telt al bladen als Penny, Meiden Magazine en STOER.
Quote (Hearst Netherlands) start ondernemersclub Club Quote
Hearst Netherlands is de ondernemerclub Club Quote gestart. De bedoeling van Club Quote is om startende en meer ervaren ondernemers bij elkaar te brengen. Ondernemers kunnen voor 1000 euro per jaar (ex btw) lid worden
[DutchMedia Podcast] over Viaplay/Formule 1, Yoursafe Radio, KPN, een voetbaltoernooi van FIFA en Apple en George Freriks over AFN
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Campagne Primark met VROUW en LINDA.
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)
Lab³ produceert volledig door AI gegenereerde podcast
Creative audio agency Lab³ lanceert Cookie Conspiracy, een volledig door AI gegenereerde podcast.
[Marketing Report Radio] Robert Heijmans (VDS Publishers) over de budgetverschuiving van tv naar print
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de kracht van een kleine uitgever en de budgetverschuiving van tv naar print
Audiohuis lanceert podcast Threesome of Speech met Gregory Edelenbos, Jonas van Praag en Loeke de Waal
De vraag die centraal staat is: hoe indrukwekkend blijft een speech als deze wordt ontdaan van zijn historische context?
[Marketing Report Radio] Gabriela Nouws (SuperRebel) over Hotel SuperRebel: Een smeltkroes van creativiteit
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de keuze voor een hotel als kantoor en hoe dat de creativiteit stimuleert
[Grow by DPG Media] Hoe Intertoys een sterker imago bouwde met de inzet van Ouders van Nu en Reclamefolder.nl
Van het bouwen van blokken tot aan het bouwen van een sterk merk: Intertoys kan het allebei
[Marketing Report Radio] Dorkas Koenen (Rabobank) over de kracht van sportieve meditatie en verbinding
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Dorkas Koenen over zijn boek Bergen liegen niet, de reis naar verbinding én zijn nieuwe boek Klantonvriendelijkheid
[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT) over de transformatie van SBS9 naar Viaplay TV
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Christiaan van Dijk over de recente veranderingen omtrent SBS9 en Viaplay TV
[Interview] Tom Nederend: WielerOrakel, een uit de hand gelopen hobby
Marketing Report houdt een serie interviews met sites die aangesloten zijn bij Azerion. WielerOrakel is een site en podcast voor de wielrenliefhebber met voorspellingen en veel data. We spreken hierover met Tom Nederend