Tag Resultaten
[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk over Global en Hillenaar, Talpa en de WK-rechten
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken Peter Wybenga en Bas Vlugt hem over de overname van Hillenaar door Global
[Vacatures] FunX zoekt een Freelance Radioproducers
FunX is per direct op zoek naar Freelance Radioproducers
[Vacatures] FunX zoekt een Radiopresentatoren
FunX is per direct op zoek naar Radiopresentatoren
[Content Marketing Awards] Comco: Agency Life magazine - Teamleader
Conquering the hearts & minds of agencies: that's the goal of the Agency Life magazine.
[Marketing Report Radio] Dennis Hamakers (Cheil), Lotte Poort (Basic-Fit) en Carlijn Prins (Samsung) over de verassende samenwerking
Dennis Hamakers is Strategy Director bij Cheil Benelux, Lotte Poort is Senior Accountmanager Retail Media & Partnerships bij Basic-Fit en Carlijn Prins is (Digital) Marketing Communication Specialist bij Samsung. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de verassende samenwerking tussen Cheil, Samsung en Basic-Fit.
[Marketing Report Radio] Teus Baars over de internationale groei en unieke propositie van NOSUCH
Teus Baars is eigenaar van NOSUCH. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de internationale groei en de unieke propositie van NOSUCH.
Hearst Netherlands en PXR gaan samenwerken
Hearst Netherlands en PXR gaan samenwerken. PXR gaat vanaf 1 oktober vier sport- en lifestyle magazines van Hearst onder licentie uitgeven in Nederland.
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Dé Winterfair van Margriet en Libelle
De twee grootste vrouwenmediamerken, Margriet en Libelle, hebben de handen ineen geslagen: voor het eerst in de twintigjarige geschiedenis kreeg dé Winterfair, het grootste indoor-winterevenement van Nederland, een dubbele afzender.
JAN (Hearst) & Another-Label lanceren modecollectie
JAN introduceert een mogelijkheid voor licentiesamenwerkingen, waarmee partners een koopkrachtige doelgroep op een vernieuwende manier kunnen bereiken. De modecollectie met Another-Label is de eerste samenwerking binnen dit nieuwe initiatief.
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Yvette van Boven & Libelle maken kookboek EASY
Samen met uitgeverij Nijgh Cuisine is een slimme campagne bedacht. De aftrap: Yvette van Bovens Boeken 10-daagse
[Vacatures] TAMBR zoekt een Creatieve Projectmanager
TAMBR is per direct op zoek naar Creatieve Projectmanager
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Bedenk een nieuwe buur voor Donald Duck
Voor het dubbeldikke jubileumnummer van 85 jaar Margriet eerden wij vrouwen door een spectaculaire cover met ‘de vrouw’ als ultiem icoon afgebeeld
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Libelle al 90 jaar de leading lady
De spraakmakende verjaardagseditie verkocht 175% boven begroting en pluste 45% in de losse verkoop tov 2023.
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Cover Margriet 85 jaar
Voor het dubbeldikke jubileumnummer van 85 jaar Margriet eerden wij vrouwen door een spectaculaire cover met ‘de vrouw’ als ultiem icoon afgebeeld
[Content Marketing Awards 2024] Airborne: Takedown
Takedown is een baanbrekende true crime podcastserie, ontwikkeld om nieuw IT-talent aan te trekken voor Team High Tech Crime (THTC) van de Nederlandse Politie.
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media - Margriet 85 jaar
Op 30 september 2023 vierde Margriet haar 85ste verjaardag. Voor dit jubileum wilde het weekblad uitpakken met een unieke editie
Judith Hendrickx aangesteld als hoofdredacteur van Flair
Judith Hendrickx volgt Eva Van Driessche op als hoofdredacteur van Flair.
[Grow by DPG Media] Hilmar Mulder en Marieke Wolthers over het MMA Magazine Media Factbook 2024
Naar aanleiding van deze publicatie gaat de redactie van Grow van DPG Media in gesprek met Hilmar Mulder en Flair en Marieke Wolthers,
Podimo neemt Tonny Media over
Het in 2020 door Jaap Reesema, Sander Schimmelpenninck en Titus van Dijk opgerichte Tonny Media is per direct volledig overgenomen door Podimo
[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen
Danique Rozestraten, Marketing Communications Specialist bij Samsung Electronics en Daniel Samama, creatief directeur bij Cheil.
[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar
Arthur Zwamborn is Chief Technical Officer en Dataspecialist bij Cäsar.. We spreken hem over het data-segmentatieplatform en de metaforische vergelijking met een appartementencomplex.
Gepubliceerd door: Nico