Tag Resultaten

Hotel l’Amour ontwikkelt EK-campagne Jumbo

31-05-2024 | 12:02:00
De commercial laat zien dat het niet uitmaakt waar je Pasen viert, als je het maar lekker samen viert

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Communicatieadviseur

31-05-2024 | 11:06:00
NOSUCH is per direct op zoek naar een Communicatieadviseur

Airborne produceert podcastreeks over roofkunst voor Nationaal Holocaustmuseum

30-05-2024 | 10:56:18
In samenwerking met het museum werd gekozen voor 6 verhalen die elk een ander deel uit de geschiedenis van de holocaust in Nederland belichten

[Vacatures] Megawatt zoekt een Senior Creative

30-05-2024 | 10:24:00
Megawatt is per direct op zoek naar Senior Creative - Eindhoven

[Vacatures] Megawatt zoekt een Projectmanager

30-05-2024 | 10:13:00
Megawatt is per direct op zoek naar Projectmanager - Eindhoven

[Vacatures] Megawatt zoekt een Account Director

30-05-2024 | 10:01:00
Megawatt is per direct op zoek naar Account Director - Eindhoven

[Marketing Report Radio] Peter Haug: Met de BMW Art Cars brengen we kunst en design samen

29-05-2024 | 11:58:00
Peter Haug is CMO en Marketing Director bij BMW Group Nederland. We spreken hem over de rol van kunst binnen BMW en de impact van de BMW Art Car projecten

Positive ontwikkelt video 50-jarig bestaan Dille & Kamille

29-05-2024 | 10:40:00
Met hierin een stukje geschiedenis verwerkt, waar het allemaal ooit mee begon, toewerkende naar hoe de huidige winkelformule eruitziet

De Radiofabriek komt met campagne Audio doet ertoe

28-05-2024 | 14:13:00
Het Hilversumse mediabedrijf De Radiofabriek start met de online campagne Audio doet ertoe. De campagne is ontwikkeld door het creatieve team Mark Schoones (Twenty-Two) en Ashwin van Vugt-Murli

[Marketing Report Radio] Hella de Weger (a.s.r.) en Sjors Kroon (Media Reverse): Investeren in één merk is de sleutel tot succes

28-05-2024 | 09:18:00
We spreken Sjors Kroon en Hella de Weger over hun succesvolle strategie voor merkontwikkeling en groei binnen a.s.r.

DPG Media ontwikkelt campagne De Volkskrant: Open je wereld

27-05-2024 | 13:04:35
De campagne roept op om met een open blik naar de wereld en de mensen om ons heen te kijken

[Marketing Report Radio] Siebe-Geert de Boer (Global): BRO Next was de missing link in het buitenreclameonderzoek

27-05-2024 | 12:02:00
We spreken Siebe-Geert de Boer over de recente introductie van BRO Next, een uitgebreid en uitdagend bereiksonderzoek in de buitenreclame sector

[Marketing Report Radio] Coen Zuijdervliet & Sanne Demir (DCVF) over het nieuwe normaal in de creatieve industrie

24-05-2024 | 13:12:00
We spreken Coen Zuijdervliet en Sanne Demir over het nieuwe normaal in de creatieve industrie.

[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards

23-05-2024 | 11:00:00
We spreken Marijnke van der Burgh over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Creative Team

23-05-2024 | 10:05:00
Cheil Benelux is directly looking for a Creative Team 

Somention aan de slag voor #teamkruidvat op TikTok en Instagram

22-05-2024 | 13:52:38
Somention gaat in deze pilot aan de slag om de positie van Kruidvat als werkgever onder de jonge doelgroep te versterken en het bereik te vergroten

Ogilvy Amsterdam ontwikkelt campagne Ziggo Zakelijk: Dat werkt lekker door

21-05-2024 | 11:25:47
De campagne laat zien dat ondernemers zich met Zakelijk Internet Xtra van Ziggo geen zorgen hoeven te maken over hun internetverbinding

Fitzroy ontwikkelt gamingcampagne voor ANWB Private Lease

17-05-2024 | 09:30:00
ANWB Private Lease is de digitale wereld van Gran Turismo 7 ingedoken met hun Private Lease-modellen

[Vacatures] Somention zoekt een Producer & Planner

17-05-2024 | 09:21:00
Somention is per direct op zoek naar een Producer & Planner -Full-time / Part-time · Rotterdam

Judith van der Rijt start influencer marketingbureau Kuzco

16-05-2024 | 11:06:59
Het bureau is onderdeel van het Brabantse social agency Monkeys & Bananas, dat onlangs nog een tweede kantoor opende in Amsterdam

ON A DAILY BASIS ontwikkelt Breaking Boundaries-campagne voor Nationale Postcode Loterij en The New Originals

15-05-2024 | 11:01:00
In aanloop naar het EK bundelen de Nationale Postcode Loterij en The New Originals (TNO) hun krachten om een limited edition fan shirt te lanceren

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.