Tag Resultaten
[Vacatures] Megawatt zoekt een Social advertising specialist
Megawatt is per direct op zoek naar Social advertising specialist -Eindhoven
BSUR ontwikkelt tv-commercial Lifestyle Hoortoestellen Specsavers
De campagne toont aan dat er hoortoestellen zijn voor iedereen, zelfs voor mensen met een levensstijl die extra eisen stelt aan hun hoortoestel
[Case] Abovo Media: Zorg verlenen is een kunst
Internationaal medisch centrum Acibadem IMC staat bekend om zijn hoogwaardige zorg en innovatieve behandelingen. Ondanks het wereldwijde prestige, is de naamsbekendheid binnen deze specifieke Nederlandse doelgroep nog niet op het gewenste niveau
The Fresh Social Update #3: Aanpassingen algoritme Insta, TikTok collab-functie en meer
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden
[Merken100 2024] Olav van Dam: Earned en social media zijn het kloppend hart van de Grolsch campagnes
Grolsch is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Olav van Dam, Marketing Manager bij Grolsch.
Hotel l’Amour ontwikkelt EK-campagne Jumbo
De commercial laat zien dat het niet uitmaakt waar je Pasen viert, als je het maar lekker samen viert
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Communicatieadviseur
NOSUCH is per direct op zoek naar een Communicatieadviseur
Airborne produceert podcastreeks over roofkunst voor Nationaal Holocaustmuseum
In samenwerking met het museum werd gekozen voor 6 verhalen die elk een ander deel uit de geschiedenis van de holocaust in Nederland belichten
[Vacatures] Megawatt zoekt een Senior Creative
Megawatt is per direct op zoek naar Senior Creative - Eindhoven
[Vacatures] Megawatt zoekt een Projectmanager
Megawatt is per direct op zoek naar Projectmanager - Eindhoven
[Vacatures] Megawatt zoekt een Account Director
Megawatt is per direct op zoek naar Account Director - Eindhoven
[Marketing Report Radio] Peter Haug: Met de BMW Art Cars brengen we kunst en design samen
Peter Haug is CMO en Marketing Director bij BMW Group Nederland. We spreken hem over de rol van kunst binnen BMW en de impact van de BMW Art Car projecten
Positive ontwikkelt video 50-jarig bestaan Dille & Kamille
Met hierin een stukje geschiedenis verwerkt, waar het allemaal ooit mee begon, toewerkende naar hoe de huidige winkelformule eruitziet
De Radiofabriek komt met campagne Audio doet ertoe
Het Hilversumse mediabedrijf De Radiofabriek start met de online campagne Audio doet ertoe. De campagne is ontwikkeld door het creatieve team Mark Schoones (Twenty-Two) en Ashwin van Vugt-Murli
[Marketing Report Radio] Hella de Weger (a.s.r.) en Sjors Kroon (Media Reverse): Investeren in één merk is de sleutel tot succes
We spreken Sjors Kroon en Hella de Weger over hun succesvolle strategie voor merkontwikkeling en groei binnen a.s.r.
DPG Media ontwikkelt campagne De Volkskrant: Open je wereld
De campagne roept op om met een open blik naar de wereld en de mensen om ons heen te kijken
[Marketing Report Radio] Siebe-Geert de Boer (Global): BRO Next was de missing link in het buitenreclameonderzoek
We spreken Siebe-Geert de Boer over de recente introductie van BRO Next, een uitgebreid en uitdagend bereiksonderzoek in de buitenreclame sector
[Marketing Report Radio] Coen Zuijdervliet & Sanne Demir (DCVF) over het nieuwe normaal in de creatieve industrie
We spreken Coen Zuijdervliet en Sanne Demir over het nieuwe normaal in de creatieve industrie.
[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards
We spreken Marijnke van der Burgh over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Creative Team
Cheil Benelux is directly looking for a Creative Team
Somention aan de slag voor #teamkruidvat op TikTok en Instagram
Somention gaat in deze pilot aan de slag om de positie van Kruidvat als werkgever onder de jonge doelgroep te versterken en het bereik te vergroten