Tag Resultaten
[Vacatures] Megawatt zoekt een Social advertising specialist
Megawatt is per direct op zoek naar Social advertising specialist -Eindhoven
BSUR ontwikkelt tv-commercial Lifestyle Hoortoestellen Specsavers
De campagne toont aan dat er hoortoestellen zijn voor iedereen, zelfs voor mensen met een levensstijl die extra eisen stelt aan hun hoortoestel
[Case] Abovo Media: Zorg verlenen is een kunst
Internationaal medisch centrum Acibadem IMC staat bekend om zijn hoogwaardige zorg en innovatieve behandelingen. Ondanks het wereldwijde prestige, is de naamsbekendheid binnen deze specifieke Nederlandse doelgroep nog niet op het gewenste niveau
The Fresh Social Update #3: Aanpassingen algoritme Insta, TikTok collab-functie en meer
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden
[Merken100 2024] Olav van Dam: Earned en social media zijn het kloppend hart van de Grolsch campagnes
Grolsch is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Olav van Dam, Marketing Manager bij Grolsch.
Hotel l’Amour ontwikkelt EK-campagne Jumbo
De commercial laat zien dat het niet uitmaakt waar je Pasen viert, als je het maar lekker samen viert
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Communicatieadviseur
NOSUCH is per direct op zoek naar een Communicatieadviseur
ABN AMRO: volume mediasector groeit met 3 procent in 2024, 1,5 procent in 2025
De Nederlandse mediasector groeit naar verwachting in 2024 met 6 procent en een volumegroei van 3 procent, ondanks de stagnerende economie
[Vacatures] Megawatt zoekt een Senior Creative
Megawatt is per direct op zoek naar Senior Creative - Eindhoven
[Vacatures] Megawatt zoekt een Projectmanager
Megawatt is per direct op zoek naar Projectmanager - Eindhoven
[Vacatures] Megawatt zoekt een Account Director
Megawatt is per direct op zoek naar Account Director - Eindhoven
Positive ontwikkelt video 50-jarig bestaan Dille & Kamille
Met hierin een stukje geschiedenis verwerkt, waar het allemaal ooit mee begon, toewerkende naar hoe de huidige winkelformule eruitziet
DPG Media geeft 15.000 jaarabonnementen op regionale kranten weg
De komende drie jaar stelt DPG Media jaarlijks zo’n 5.000 abonnementen op regionale nieuwstitels beschikbaar aan mensen die hier geen financiële middelen voor hebben
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Creative Team
Cheil Benelux is directly looking for a Creative Team
Somention aan de slag voor #teamkruidvat op TikTok en Instagram
Somention gaat in deze pilot aan de slag om de positie van Kruidvat als werkgever onder de jonge doelgroep te versterken en het bereik te vergroten
Ogilvy Amsterdam ontwikkelt campagne Ziggo Zakelijk: Dat werkt lekker door
De campagne laat zien dat ondernemers zich met Zakelijk Internet Xtra van Ziggo geen zorgen hoeven te maken over hun internetverbinding
Nieuwsuitgevers en hoofdredacties roepen in advertentie op tot schrappen btw-verhoging
Nieuwsuitgevers en hoofdredacteuren van meer dan dertig nieuwsmedia hebben in een paginagrote advertentie de Tweede Kamer opgeroepen tot het schrappen van de voorgenomen btw-verhoging van 9 naar 21 procent
Fitzroy ontwikkelt gamingcampagne voor ANWB Private Lease
ANWB Private Lease is de digitale wereld van Gran Turismo 7 ingedoken met hun Private Lease-modellen
[Vacatures] Somention zoekt een Producer & Planner
Somention is per direct op zoek naar een Producer & Planner -Full-time / Part-time · Rotterdam
NDP Nieuwsmedia vreest voor nieuwsmediasetor; NPO wil verlenging concessie
De NPO en brancheorganisatie NDP Nieuwsmedia reageren op de plannen van de aankomende regering
Plannen aankomende regering: 100 miljoen weg bij NPO, focus op innovatie; btw dagbladen/tijdschriften hoger
De plannen van de aankomende regering van PVV, VVD, NSC en BB zijn bekend. Een bezuiniging op de NPO, hoger btw-tarief dagbladen en meer geld voor innovatie