Tag Resultaten
[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk over Global en Hillenaar, Talpa en de WK-rechten
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken Peter Wybenga en Bas Vlugt hem over de overname van Hillenaar door Global
De Reclamefabriek stroomlijnt Subways Footlong Sidekicks-campagne in Nederland
Door hun aanpak, ondersteund door de Smart Content Manager software, konden zij zorgen voor een consistente en efficiënte uitvoering
[Vacatures] FunX zoekt een Freelance Radioproducers
FunX is per direct op zoek naar Freelance Radioproducers
[Vacatures] FunX zoekt een Radiopresentatoren
FunX is per direct op zoek naar Radiopresentatoren
[Content Marketing Awards] iO: Classic Cars
Voor eigenaren van klassieke auto's draait het om meer dan waarde, het gaat om passie en emotie.
Hart Voor De Zaak en Matchis werven stamceldonoren in actieweek
Het campagneconcept van de leadcampagne op social media kent meerdere fasen: het straatinterview, een oproep van de interviewer, stand-upcomedian Kor Hoebe
[Marketing Report Radio] Dennis Hamakers (Cheil), Lotte Poort (Basic-Fit) en Carlijn Prins (Samsung) over de verassende samenwerking
Dennis Hamakers is Strategy Director bij Cheil Benelux, Lotte Poort is Senior Accountmanager Retail Media & Partnerships bij Basic-Fit en Carlijn Prins is (Digital) Marketing Communication Specialist bij Samsung. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de verassende samenwerking tussen Cheil, Samsung en Basic-Fit.
[Marketing Report Radio] Teus Baars over de internationale groei en unieke propositie van NOSUCH
Teus Baars is eigenaar van NOSUCH. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de internationale groei en de unieke propositie van NOSUCH.
[Content Marketing Awards 2024] iO: Onderwijs met een Open Blik
iO ontwikkelde een krachtige employer branding-campagne om potentiële medewerkers enthousiast te maken voor een carrière bij NUOVO.
[Interview] Thomas Aalderink (The Invaders) & Malek (Politie) over Give a Nod to the Mod-campagne
Afgelopen zomer lanceerden The Invaders en Initiative de campagne Give a Nod to the Mod, waarbij Politie Nederland inbreekt bij drie bekende Twitch-streamers. We spreken Thomas Aalderink, Content Director bij The Invaders en Malek van Politie Nederland over de campagne.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Managing Editor Digital Cosmopolitan
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Managing Editor Digital Cosmopolitan
[Vacatures] TAMBR zoekt een Creatieve Projectmanager
TAMBR is per direct op zoek naar Creatieve Projectmanager
[Content Marketing Awards 2024] Storyboard Agency: Flip the Haters
AXE lanceerde de Fine Fragrance collectie, een reeks geuren ontwikkeld door gerenommeerde parfumeurs.
Somention publiceert de halfjaarlijkse TikTok Top 50
Somention heeft onderzoek gedaan naar de prestaties van tientallen Nederlandse en internationale merken op TikTok
[Content Marketing Awards 2024] Happy Horizon: A day in the life van schoonmaakmedewerkers
In de video’s van onze Qmusic campagne voor CSU kijken we door de ogen van echte kinderen van CSU-medewerkers naar een werkdag van hun ouders.
Age lanceert campagne voor Stoptober: Stoppers. Je herkent ze zo
Samen met het socialmediabureau van Stoptober, Headline, werkte Age ook aan de optimalisatie van het Stoptober YouTube-kanaal.
Havas Lemz ontwikkelt merkcampagne Bever
De campagne stimuleert mensen om meer naar buiten te gaan, kritisch te kijken naar welke producten ze nodig hebben, en beter te zorgen voor hun bezittingen. De campagne is te zien op tv, online, radio, sociale media en DOOH.
[Content Marketing Awards 2024] Storyboard Agency: AXE NEXT G.O.A.T SESSIONS
AXE wilt het meest besproken FMCG-merk zijn onder Gen Z en aanwezig zijn op de platforms waar zij actief zijn, communiceren over hun passies en samenwerken met influencers die zij als cool beschouwen.
Roorda ontwikkelt 't Kan hard gaan-campagne voor Rijksoverheid
Roorda Reclamebureau en het Ministerie van IenW lanceerden de Rijksoverheid-campagne tegen het opvoeren van fatbikes en andere elektrische fietsen. De campagne 't Kan hard gaan richt zich op jonge e-bikegebruikers en hun ouders.
Shanice Engel partner bij communicatiebureau oona
Communicatiebureau oona verwelkomt Shanice Engel als partner, die zal bijdragen aan de verdere ontwikkeling van het bureau
Somention lanceert Instagram Top 100-lijst
De ranglijst heeft een behoorlijke verschuiving ondergaan, met een mix van bekende gezichten en veel nieuwe namen
Gepubliceerd door: Nico