Tag Resultaten

Positive ontwikkelt video 50-jarig bestaan Dille & Kamille

29-05-2024 | 10:40:00
Met hierin een stukje geschiedenis verwerkt, waar het allemaal ooit mee begon, toewerkende naar hoe de huidige winkelformule eruitziet

Ido Abram nieuwe Artistiek Directeur-Bestuurder Nederlands Film Festival

28-05-2024 | 13:53:53
Ido Abram is per 1 juli 2024 benoemd tot Artistiek Directeur-Bestuurder van het Nederlands Film Festival (NFF). Dit heeft de Raad van Toezicht van NFF bekend gemaakt

EK-wedstrijden van Nederlands elftal te zien bij Pathé

28-05-2024 | 11:14:00
Voetbalfans kunnen samen met andere supporters, in de bioscoopzaal kijken naar de wedstrijden van het Nederlandse elftal

[Box Office] Furiosa a Mad Max Saga binnen op eerste positie Box Office Top 10 | Week 21

27-05-2024 | 17:31:00
Furiosa, A Mad Max Saga komt op de eerste positie binnen van de Box Office Top 10.  Deze Australisch-Amerikaanse postapocalyptische actiefilm uit 2024, is geregisseerd en mede geproduceerd door George Miller en is de vijfde film uit Millers Mad Max-reeks

DPG Media ontwikkelt campagne De Volkskrant: Open je wereld

27-05-2024 | 13:04:35
De campagne roept op om met een open blik naar de wereld en de mensen om ons heen te kijken

Winnaars Cannes Filmfestival: Anora van Sean Baker wint Palm d'Or

27-05-2024 | 01:34:54
Het Cannes Filmfestival heeft de winnaars bekend gemaakt van de verschillende competities. Anora van Sean Baker is de winnaar van de gouden Palm

Bioscoopmonitor 2023: meer en vaker naar de film

24-05-2024 | 16:17:06
De Nederlander gaat vaker naar de film: 63 procent van de Nederlanders ging in 2023 naar de bioscoop of filmtheater. Dat was een jaar eerder nog 58 procent

Pathé opent rooftop bioscoop en bar bij Utrecht Leidsche Rijn

23-05-2024 | 12:13:00
Tijdens het eerste weekend staan de films Barbie, Imaginary Friends en Garfield (OV) op het programma

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Creative Team

23-05-2024 | 10:05:00
Cheil Benelux is directly looking for a Creative Team 

Somention aan de slag voor #teamkruidvat op TikTok en Instagram

22-05-2024 | 13:52:38
Somention gaat in deze pilot aan de slag om de positie van Kruidvat als werkgever onder de jonge doelgroep te versterken en het bereik te vergroten

[Box Office] Fantasievriendjes weet 30.000 bezoekers binnen te halen | Week 20

22-05-2024 | 11:36:00
Een jong meisje dat een moeilijke ervaring doormaakt, begint de ingebeelde vrienden te zien die zijn achtergelaten toen hun echte vrienden opgroeiden.

Ogilvy Amsterdam ontwikkelt campagne Ziggo Zakelijk: Dat werkt lekker door

21-05-2024 | 11:25:47
De campagne laat zien dat ondernemers zich met Zakelijk Internet Xtra van Ziggo geen zorgen hoeven te maken over hun internetverbinding

Fitzroy ontwikkelt gamingcampagne voor ANWB Private Lease

17-05-2024 | 09:30:00
ANWB Private Lease is de digitale wereld van Gran Turismo 7 ingedoken met hun Private Lease-modellen

[Vacatures] Somention zoekt een Producer & Planner

17-05-2024 | 09:21:00
Somention is per direct op zoek naar een Producer & Planner -Full-time / Part-time · Rotterdam

Plannen aankomende regering: 100 miljoen weg bij NPO, focus op innovatie; btw dagbladen/tijdschriften hoger

16-05-2024 | 12:51:00
De plannen van de aankomende regering van PVV, VVD, NSC en BB zijn bekend. Een bezuiniging op de NPO, hoger btw-tarief dagbladen en meer geld voor innovatie

Judith van der Rijt start influencer marketingbureau Kuzco

16-05-2024 | 11:06:59
Het bureau is onderdeel van het Brabantse social agency Monkeys & Bananas, dat onlangs nog een tweede kantoor opende in Amsterdam

180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe

16-05-2024 | 09:51:00
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials

ON A DAILY BASIS ontwikkelt Breaking Boundaries-campagne voor Nationale Postcode Loterij en The New Originals

15-05-2024 | 11:01:00
In aanloop naar het EK bundelen de Nationale Postcode Loterij en The New Originals (TNO) hun krachten om een limited edition fan shirt te lanceren

NFF gaat partnerschap aan met Netflix, Prime, Videoland en NPO

15-05-2024 | 09:31:24
Het Nederlands Film Festival (NFF) breidt uit. Series krijgen een nadrukkelijker plek op het festival en bij de Gouden Kalf Competitie.

Being There ontwikkelt campagne voor Unox Good Pasta

15-05-2024 | 09:05:59
De campagne, die vooral op social media te vinden is, laat in een serie 6 seconden video's zien hoe het eraan toe gaat in menig studentenleven.

De openingsfilm van het IFFR: Head South

15-05-2024 | 08:54:00
Angus is een goedgelovige tiener die er alles aan doet om erbij te horen. Hij wordt enorm aangetrokken door de underground postpunkmuziekscene

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.