Tag Resultaten
BSUR ontwikkelt tv-commercial Lifestyle Hoortoestellen Specsavers
De campagne toont aan dat er hoortoestellen zijn voor iedereen, zelfs voor mensen met een levensstijl die extra eisen stelt aan hun hoortoestel
[Case] Abovo Media: Zorg verlenen is een kunst
Internationaal medisch centrum Acibadem IMC staat bekend om zijn hoogwaardige zorg en innovatieve behandelingen. Ondanks het wereldwijde prestige, is de naamsbekendheid binnen deze specifieke Nederlandse doelgroep nog niet op het gewenste niveau
The Fresh Social Update #3: Aanpassingen algoritme Insta, TikTok collab-functie en meer
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden
[Merken100 2024] Olav van Dam: Earned en social media zijn het kloppend hart van de Grolsch campagnes
Grolsch is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Olav van Dam, Marketing Manager bij Grolsch.
Hotel l’Amour ontwikkelt EK-campagne Jumbo
De commercial laat zien dat het niet uitmaakt waar je Pasen viert, als je het maar lekker samen viert
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Communicatieadviseur
NOSUCH is per direct op zoek naar een Communicatieadviseur
[Vacatures] Megawatt zoekt een Senior Creative
Megawatt is per direct op zoek naar Senior Creative - Eindhoven
[Vacatures] Megawatt zoekt een Projectmanager
Megawatt is per direct op zoek naar Projectmanager - Eindhoven
[Vacatures] Megawatt zoekt een Account Director
Megawatt is per direct op zoek naar Account Director - Eindhoven
Positive ontwikkelt video 50-jarig bestaan Dille & Kamille
Met hierin een stukje geschiedenis verwerkt, waar het allemaal ooit mee begon, toewerkende naar hoe de huidige winkelformule eruitziet
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Creative Team
Cheil Benelux is directly looking for a Creative Team
Somention aan de slag voor #teamkruidvat op TikTok en Instagram
Somention gaat in deze pilot aan de slag om de positie van Kruidvat als werkgever onder de jonge doelgroep te versterken en het bereik te vergroten
Ogilvy Amsterdam ontwikkelt campagne Ziggo Zakelijk: Dat werkt lekker door
De campagne laat zien dat ondernemers zich met Zakelijk Internet Xtra van Ziggo geen zorgen hoeven te maken over hun internetverbinding
Fitzroy ontwikkelt gamingcampagne voor ANWB Private Lease
ANWB Private Lease is de digitale wereld van Gran Turismo 7 ingedoken met hun Private Lease-modellen
[Vacatures] Somention zoekt een Producer & Planner
Somention is per direct op zoek naar een Producer & Planner -Full-time / Part-time · Rotterdam
Judith van der Rijt start influencer marketingbureau Kuzco
Het bureau is onderdeel van het Brabantse social agency Monkeys & Bananas, dat onlangs nog een tweede kantoor opende in Amsterdam
ON A DAILY BASIS ontwikkelt Breaking Boundaries-campagne voor Nationale Postcode Loterij en The New Originals
In aanloop naar het EK bundelen de Nationale Postcode Loterij en The New Originals (TNO) hun krachten om een limited edition fan shirt te lanceren
Being There ontwikkelt campagne voor Unox Good Pasta
De campagne, die vooral op social media te vinden is, laat in een serie 6 seconden video's zien hoe het eraan toe gaat in menig studentenleven.
[Vacancy] Off The Record has a position for a Medior Growth Marketer
Off The Record is directly looking for a Medior Growth Marketer -Full-time · Amsterdam
[Vacatures] finally an agency zoekt een Concept Creative (medior / senior)
finally an agency is per direct op zoek naar Concept Creative (medior / senior) 32-40 uur per week
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Tech & Video-redacteur WANT
Mediahuis is per direct op zoek naar Tech & Video-redacteur -Parttime, WANT