Tag Resultaten
JOE nu te beluisteren via Ziggo
Naast JOE zijn de vijf themazenders van Qmusic toegevoegd aan het digitale radiopakket van de aanbieder
DPG Media bezig met verhuizen naar Mediavaert in Duivendrecht
DPG Media is bezig om nagenoeg alle landelijke onderdelen te verhuizen naar het onlangs opgeleverde Mediavaert-gebouw in Duivendrecht (gemeente Ouder-Amstel). De verhuizingen zijn op 8 april 2024 begonnen en duren nog tot en met 28 mei
FunX Music Awards in Amsterdam met Broederliefde, DYSTINCT en Siggy & D1ns
De FunX Music Awards 2024 zal dit jaar plaats vinden met optredens van Broederliefde, Jonna Fraser, CHO, Reanny Hortencia, DYSTINCT en Siggy & D1ns
Nominaties FunX Music Awards bekend
Het FunX-publiek heeft bepaald wie er genomineerd zijn voor de FunX Music Awards. Jonna Fraser maakt met vijf nominaties de meeste kans op een FunX Music Award. Ook Kevin en Dystinct zijn met vier nominaties grote kanshebbers
[Vacatures] iO zoekt een Projectmanager Creatie
iO is per direct op zoek naar Projectmanager Creatie -Noord-Holland, Amsterdam
Audiohuis met de Kiescast over de EU-verkiezingen
Audiohuis en vijf vrienden zijn gestart met een reeks korte podcasts over de Europese verkiezingen
[Grow by DPG Media] Radiocampagne zorgt voor stijging bekendheid Tikkie
Met een radiocampagne, die QMusic voor ABN AMRO ontwikkelde, werd de doelgroep van de Groepie-propositie in de Tikkie-app bereikt en in beweging gebracht
True Ideas ontwikkelt Met jouw bloed geef je zoveel meer-campagne Sanquin
De kern van de campagne, die als doelstelling heeft om vele nieuwe bloeddonors te werven, bestaat uit drie korte films
Gerhard te Velde richt podcast agency Ear Ear op
Ondernemer Gerhard te Velde heeft Ear Ear opgericht, een podcast agency gericht op mensgerichte merken en organisaties. Ear Ear biedt organisaties de kans om zich te verbinden met hun doelgroep door middel van podcasts
Audify: radioreclamebestedingen stijgen 10,2 procent
In het eerste kwartaal is de omzet in de radioreclamesector gestegen naar 48,8 miljoen euro. Dat is 10,2 procent meer vergeleken met het eerste kwartaal van 2023
[Column] David de Jong: Commissariaat voor de Media bewijst eigen onvermogen
Het Commissariaat voor de Media is de bestuursrechtelijke handhaver van de Mediawet. Die bewijst eigenlijk al een behoorlijke tijd zijn eigen onvermogen. Niet omdat deze toezichthouder niet de middelen daartoe heeft, maar omdat hij ervoor kiest om niet te handhaven en een laissez-faire houding aan te nemen
DPG Media en Stage Entertainment Nederland verlengen en breiden samenwerking uit
Het mediabedrijf DPG Media en het theater- en musicalbedrijf Stage Entertainment Nederland hebben hun samenwerking verlengd en uitgebreid
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Content Producer Radio Veronica en Sublime
Mediahuis is per direct op zoek naar Digital Content Producer Radio Veronica en Sublime -Fulltime
[Interview] Jeroen Visser en Chris Woerts over PodcastJunkies en podcast SportClash
Jeroen Visser en Gerard Vos zijn de oprchters van het podcastbedrijf Podcastjunkies. Eerder richtte Jeroen Visser het buitenreclamebedrijf Vivo Media en het advertentienetwerk The Relevance Network op
Coen Swijnenberg en Sander Lantinga starten met JOE-ochtendshow op 6 mei
18 jaar lang loodste het radioduo luisteraars door de avondspits en binnenkort kan iedereen elke werkdag tussen 06.00 en 10.00 uur met ze opstaan
Ster: 217,7 miljoen euro omzet in 2023; tv-omzet daalt en radio stijgt
De Ster heeft in 2023 in totaal 217,7 miljoen euro omzet geboekt. Dat is 13,8 miljoen minder dan 2022. Het (netto) resultaat van de Ster bedroeg 201 miljoen euro
Campagne van TheMerge met a.s.r. maakt duurzaamheid knuffelbaar
De centrale boodschap is dat duurzaam herstellen vaak een logischer en milieuvriendelijker alternatief is dan het vervangen van beschadigde producten
Wouter van der Goes en Frank van ’t Hof starten op 3 juni met Wout & Frank op Radio Veronica
Ze zijn vanaf dat moment elke doordeweekse middag van 16.00 tot 19.00 uur te horen op Radio Veronica.
[DutchMedia Podcast] over Viaplay/Formule 1, Yoursafe Radio, KPN, een voetbaltoernooi van FIFA en Apple en George Freriks over AFN
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
DPG Media Radio: Hoger aandeel radio in mediamix leidt tot betere scores op merk KPI's
In 2022 en 2023 ging zo’n 9 procent van alle bruto mediabestedingen naar radio volgens onderzoeksbureau Nielsen
Lab³ produceert volledig door AI gegenereerde podcast
Creative audio agency Lab³ lanceert Cookie Conspiracy, een volledig door AI gegenereerde podcast.