Tag Resultaten
[Marketing Report Radio] Marc van Hamelen (Ocean) over creativiteit binnen outdoor advertising
Marc van Hamelen is Director Business Development bij Ocean Outdoor Nederland. Te gast bij Marketing Report Radio spreken we hem over creativiteit.
[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk over Global en Hillenaar, Talpa en de WK-rechten
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken Peter Wybenga en Bas Vlugt hem over de overname van Hillenaar door Global
[Vacatures] FunX zoekt een Freelance Radioproducers
FunX is per direct op zoek naar Freelance Radioproducers
[Vacatures] FunX zoekt een Radiopresentatoren
FunX is per direct op zoek naar Radiopresentatoren
[Marketing Report Radio] Dennis Hamakers (Cheil), Lotte Poort (Basic-Fit) en Carlijn Prins (Samsung) over de verassende samenwerking
Dennis Hamakers is Strategy Director bij Cheil Benelux, Lotte Poort is Senior Accountmanager Retail Media & Partnerships bij Basic-Fit en Carlijn Prins is (Digital) Marketing Communication Specialist bij Samsung. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de verassende samenwerking tussen Cheil, Samsung en Basic-Fit.
[Marketing Report Radio] Teus Baars over de internationale groei en unieke propositie van NOSUCH
Teus Baars is eigenaar van NOSUCH. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de internationale groei en de unieke propositie van NOSUCH.
NOS/NPO verkrijgt uitzendrechten WK Voetbal 2026 en 2030
De NOS heeft de uitzendrechten van het WK Voetbal 2026 en 2030 verkregen. Daarmee zijn deze live te volgen bij de NPO. Het gaat om de televisie, radio en online rechten
Regering Schoof: marketing/reclame ongezonde producten tegengaan en hervorming NPO
De regering Schoof heeft in zijn regeerprogramma aangekondigd marketing van ongezonde producten die gericht zijn op kinderen en jongeren tegen te gaan. Ook wil het onder meer de NPO hervormen
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Generatie Vrouw is de podcast die alle vrouwen moeten horen
In de podcast Generatie Vrouw worden vrouwenzaken besproken door vrouwen uit drie generaties: Noraly Beyer (77), Roos Schlikker (49), en Eva Breda (27)
Carolien Borgers onderzoekt ouder worden in podcast Over Datum
Na drie eerdere podcasts voor LINDA. (Over Tijd, Over Haar en Over Spel) richt ze zich dit keer op ouder worden.
Havas Lemz ontwikkelt merkcampagne Bever
De campagne stimuleert mensen om meer naar buiten te gaan, kritisch te kijken naar welke producten ze nodig hebben, en beter te zorgen voor hun bezittingen. De campagne is te zien op tv, online, radio, sociale media en DOOH.
Roorda ontwikkelt 't Kan hard gaan-campagne voor Rijksoverheid
Roorda Reclamebureau en het Ministerie van IenW lanceerden de Rijksoverheid-campagne tegen het opvoeren van fatbikes en andere elektrische fietsen. De campagne 't Kan hard gaan richt zich op jonge e-bikegebruikers en hun ouders.
[AM Talks by Abovo Maxlead] Lindy, Mathieu en Willem-Albert Bol over de Abovo Maxlead Academy
Lindy en Mathieu nemen plaats achter de microfoon en praten met Willem-Albert Bol openhartig over hun uitdagingen tijdens deze opleiding.
FD Mediagroep start radiostation BNR Business Beats
FD Mediagroep is op donderdag 5 september om 09:30 uur gestart met het (online) radiostation BNR Business Beats. Dit radiostation staat naast BNR Nieuwsradio en zendt onder de noemer Your Business Our Beats pop, soul en funk
NRC komt met economie-podcast Zo simpel is het niet
NRC-redacteuren Marike Stellinga en Maarten Schinkel gidsen luisteraars elke week langs dubbelzinnige cijfers en de economische krachten
Jongerenplatform ZTACK breidt uit met radiotalent
ZTACK breidt de programmering uit met radiotalent Robin Boogaarts. Daarnaast werd Stefan Tissink benoemd tot de nieuwe station manager bij ZTACK
[AM Talks by Abovo Maxlead] Maarten Sommeijer en Willem-Albert Bol over uitdagingen van performance marketing
Maarten Sommeijer neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over uitdagingen rondom performance marketing.
Podimo neemt Tonny Media over
Het in 2020 door Jaap Reesema, Sander Schimmelpenninck en Titus van Dijk opgerichte Tonny Media is per direct volledig overgenomen door Podimo
[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen
Danique Rozestraten, Marketing Communications Specialist bij Samsung Electronics en Daniel Samama, creatief directeur bij Cheil.
[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar
Arthur Zwamborn is Chief Technical Officer en Dataspecialist bij Cäsar.. We spreken hem over het data-segmentatieplatform en de metaforische vergelijking met een appartementencomplex.
[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de tijd van pitches
Marijnke van der Burgh is Managing Director Paid Media bij ZIGT Media. We spreken haar de tijd van pitches, het jongeren onderzoek en Global exploiteert de HEMA-schermen.
Gepubliceerd door: Nico