Tag Resultaten

[Vacatures] FunX zoekt een Freelance Radioproducers

20-09-2024 | 08:37:00
FunX is per direct op zoek naar Freelance Radioproducers

[Vacatures] FunX zoekt een Radiopresentatoren

20-09-2024 | 08:06:00
FunX is per direct op zoek naar Radiopresentatoren

NOS/NPO verkrijgt uitzendrechten WK Voetbal 2026 en 2030

16-09-2024 | 14:55:00
De NOS heeft de uitzendrechten van het WK Voetbal 2026 en 2030 verkregen. Daarmee zijn deze live te volgen bij de NPO. Het gaat om de televisie, radio en online rechten

Regering Schoof: marketing/reclame ongezonde producten tegengaan en hervorming NPO

14-09-2024 | 00:17:00
De regering Schoof heeft in zijn regeerprogramma aangekondigd marketing van ongezonde producten die gericht zijn op kinderen en jongeren tegen te gaan. Ook wil het onder meer de NPO hervormen

Havas Lemz ontwikkelt merkcampagne Bever

10-09-2024 | 10:31:00
De campagne stimuleert mensen om meer naar buiten te gaan, kritisch te kijken naar welke producten ze nodig hebben, en beter te zorgen voor hun bezittingen. De campagne is te zien op tv, online, radio, sociale media en DOOH.

Roorda ontwikkelt 't Kan hard gaan-campagne voor Rijksoverheid

09-09-2024 | 14:08:00
Roorda Reclamebureau en het Ministerie van IenW lanceerden de Rijksoverheid-campagne tegen het opvoeren van fatbikes en andere elektrische fietsen. De campagne 't Kan hard gaan richt zich op jonge e-bikegebruikers en hun ouders.

FD Mediagroep start radiostation BNR Business Beats

05-09-2024 | 22:52:00
FD Mediagroep is op donderdag 5 september om 09:30 uur gestart met het (online) radiostation BNR Business Beats. Dit radiostation staat naast BNR Nieuwsradio en zendt onder de noemer Your Business Our Beats pop, soul en funk

Jongerenplatform ZTACK breidt uit met radiotalent


03-09-2024 | 11:17:00
ZTACK breidt de programmering uit met radiotalent Robin Boogaarts. Daarnaast werd Stefan Tissink benoemd tot de nieuwe station manager bij ZTACK

[ABN AMRO] TMT Analyse: digitale media blijven groeien; traditionele media krimpen

22-08-2024 | 11:57:51
In een door ABN AMRO-sectoreconoom Mario Bersem geschreven analyse wordt gesteld dat er in 2024 een omzetgroei van 9 procent te verwachten valt in digitale media, terwijl traditionele media zullen krimpen met 1 procent. Voor 2025 verwacht ABN AMRO een digitale mediagroei van 7 procent

[Audify] maandrapport NMO Luisteronderzoek juli 2024

19-08-2024 | 13:25:24
Audify heeft de juli-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 127,4 minuten per dag ondanks een minuut daling, stabiel is

[Audify] maandrapport NMO Luisteronderzoek augustus 2024

19-08-2024 | 13:25:00
Audify heeft de augustus-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 124,7 minuten per dag ondanks een minuut daling, stabiel is

Hij Komt-commercial Gerard Ekdom ook op sites voor volwassenen te zien

14-08-2024 | 18:59:00
In de versie van de commercial die op de X-rated sites voorbij komt, meldt Gerard 'Ho, voordat je komt... Ik kom ook!

Realiseren van dagdromen centraal in merkcampagne Alfred voor LOI

13-08-2024 | 09:43:40
LOI spoort hierin Nederland aan om uit die dagdroom te komen en samen met LOI de stap te zetten in het waarmaken van die droom.

ALLsportsradio en Fonds Gehandicaptensport verslaan Paralympische Spelen

13-08-2024 | 09:04:00
Van 29 augustus tot en met 8 september verzorgen sportzender ALLsportsradio en het Fonds Gehandicaptensport dagelijks live-uitzendingen

Mediahuis Radio start campagne komst Gerard Ekdom: Hij komt!

12-08-2024 | 18:02:00
Mediahuis Radio is met een campagne gestart omtrent de start van Gerard Ekdom bij Radio Veronica per 2 september 2024

RTL Group: stijgende omzet en winsten in eerste half jaar 2024

09-08-2024 | 10:20:00
Inclusief RTL Nederland haalde RTL Group in het eerste half jaar een omzet van 3,174 miljard euro (was 3,108 miljard in H1, 2023 oftewel 2,1 procent meer) met een netto halfjaarresultaat van 173 miljoen euro (was 132 miljoen euro). De aangepaste ebita-winst daalde licht van 255 naar 250 miljoen euro

ACT.agency, Popcorn Stories en Initiative ontwikkelen Schiphol-campagne Get Ready for Security

06-08-2024 | 11:31:00
Deze campagne, gericht op reizigers, biedt praktische tips om soepel en stressvrij door de securitycontrole te komen op Schiphol.

Radiostation Joe voortaan vanuit Mediavaert-kantoor van DPG Media

31-07-2024 | 16:47:00
Radiostation Joe is per maandag 29 juli 2024 als laatste bedrijfsonderdeel van DPG Media verhuisd naar Mediavaert, het hoofdkantoor in Duivendrecht

Rob van Someren verlaat Radio 10 (Talpa Network) en stapt over naar 100% NL (Mediahuis Radio)

31-07-2024 | 14:07:00
Rob van Someren verlaat Radio 10 (Talpa Network) en stapt over naar 100% NL waar hij vanaf het najaar dagelijks tussen 16:00 en 19:00 uur te horen zijn met zijn vaste sidekicks in zijn programma Somertijd

[Column] David de Jong: NPO doet bijna aan taakverwaarlozing in zomermaanden

25-07-2024 | 19:26:18
Waarom heb je een NPO die bijna 1 miljard euro (waarvan 181.000 euro van Ster-gelden) incasseert van overheidswege? Je zou denken om een breed en divers publiek te voorzien van informatie, waaronder journalistieke inhoud, cultuur en educatie

XYZ Creative Agency ontwikkelt campagne Maritiem Museum voor 150-jarig bestaan

23-07-2024 | 16:52:00
Het Maritiem Museum bestaat 150 jaar. Om dat te vieren en breed uit te dragen, ontwikkelde XYZ Creative Agency een vrolijke publiekscampagne.

Gepubliceerd door: Nico

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.