Tag Resultaten

Natwerk en ARTIS nodigen alle aardbewoners uit in OOH-campagne

24-05-2024 | 09:55:00
ARTIS presenteert de eerste editie van het Aardbewoners Festival. Tijdens dit festival is er van alles te doen om weer in verbinding te komen met natuur

Ocean lanceert grootste digitale scherm in Emmen

07-05-2024 | 14:06:27
Met 65 schermen verspreid over twee winkelcentra biedt het full-motion netwerk de ideale omgeving voor livestreaming, data-integratie en sociale feeds

Cheil Benelux en Samsung ontwikkelen gamified workout Basic-Fit

06-05-2024 | 12:39:00
Om sporters te inspireren gezonder in het leven te staan, ontwikkelden Cheil Benelux en Samsung een in-store workout experience voor Basic-Fit

Cogonez ontwikkelt arbeidsmarktcampagne voor Port of Amsterdam

02-05-2024 | 12:01:00
Maar liefst 16 medewerkers van de Port of Amsterdam spelen een ambassadeursrol in deze multimediale campagne.

Hillenaar Outdoor plaatst digitale reclamemast langs de A9 Beverwijk

30-04-2024 | 10:36:20
De positionering van de digitale reclamemast tussen Haarlem en Alkmaar genereert een impact bij ruim 330.000 wekelijkse passanten

EssenceMediacom en Vredestein lanceren zomerband in pan-EU campagne

26-04-2024 | 10:14:13
Vredestein introduceert de Ultrac Pro zomerband, gedreven door de slogan "The New Ultrac Pro: The face of beauty, the heart of a beast".

Kinepolis werkt mee aan HyperGram activatie in Nederland

24-04-2024 | 11:09:00
In samenwerking met Distributed Media Group werd een HyperGram 3D-video uiting gemaakt. HyperGram is een media activatie tool met holografische technologie

Global Media & Entertainment krijgt voorlopige exploitatie buitenreclame RET (Rotterdam)

22-04-2024 | 05:00:00
Vanaf 1 mei 2024 is Global na 6 jaar terug in Rotterdam met bijna 3000 Out-of-Home postervlakken op straat en in de metro

[Review] Tessa Schalk (ZIGT) over de lancering van BRO Next

17-04-2024 | 10:11:00
Op 21 maart 2024 zijn wij vanuit ZIGT naar de lancering van BRO Next geweest. Het buitenreclame-onderzoek dat onder toezicht van JIC BRO tot stand is gekomen. Een event voor iedereen die te maken heeft met buitenreclame.

Global telt af met NOC*NSF naar de Olympische Spelen

17-04-2024 | 08:55:59
Op duizenden plaatsen in ons land tellen de digitale klokken af tot de start van de Olympische Spelen in Parijs

Serviceplan Make en Kérastase lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney 

16-04-2024 | 10:03:00
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk

Mediaplus verzorgt crossmediale voorjaarscampagne Hornbach met 4DX, 3D OOH en meer

15-04-2024 | 15:01:00
Hornbach heeft zijn voorjaarscampagne Ieder voorjaar een nieuw begin gelanceerd. De campagne is een samenwerking tussen mediabureau Mediaplus en Hornbach waarbij een 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en innovatieve groeiende mupi’s crossmediaal worden ingezet

Turff en Wahooh maken adverteren binnen studenten doelgroep makkelijker

11-04-2024 | 10:16:00
Met 2.600 schermen in de woonkamers van studentenhuizen biedt Turff adverteerders een mooie kans om de studenten doelgroep te bereiken

Samsung lanceert (D)OOH TikTok-activatiecampagne

11-04-2024 | 08:59:00
van schermen in treinstations en winkelcentra tot aan enorme billboards in grote steden als Amsterdam, Rotterdam, Brussel en Antwerpen.

[Vacatures] Global zoekt een Contracting Director

09-04-2024 | 08:22:00
Global is per direct op zoek naar Contracting Director (36-40 uur)

[Vacatures] Global zoekt een Digital Consultant

09-04-2024 | 08:03:00
Global is per direct op zoek naar Digital Consultant -(32-40 uur)

[Onderzoek] MeMo: Maandelijks contactfrequentie van 9 via buitenreclame Revolt

03-04-2024 | 10:51:00
Het bedrijf heeft inmiddels schermen op meer dan twintig locaties in heel Nederland en bereikt maandelijks 507.000 personen.

Cheil Benelux ontwikkelt augmented reality tramhalte voor Samsung

02-04-2024 | 11:05:00
Het elektronicamerk lanceert een digital out-of-home-campagne in Brussel waarbij de AI-features van de Galaxy S24 de realiteit van de tramhalte beïnvloeden

Global voegt 9 NS-stations toe aan DOOH-portfolio

28-03-2024 | 10:08:00
Global Media & Entertainment heeft in het eerste kwartaal van 2024 ruim 50 digitale schermen toegevoegd aan negen stations

Inzendingen Digital Creative Competition van Ocean Outdoor geopend

26-03-2024 | 09:02:00
Ocean Outdoor lanceert opnieuw haar jaarlijkse Digital Creative Competition en rolt deze gelijktijdig uit in de andere Ocean landen

[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Creative Marketeer

25-03-2024 | 09:13:00
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar een Creative Marketeer (32-40 uur)

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.