Tag Resultaten

[Even bellen met] Madelon Fortuin over het digitaal bereik in NRC en digital only adverteren

11-06-2024 | 16:41:06
NMO is onlangs begonnen met het in kaart brengen van de bereikcijfers voor de digitale versies van de dagbladen. Mediahuis NRC blijkt met NRC 90 procent extra bereik te geven boven de papieren krant doordeweeks en 58 procent extra bereik in het weekend

Vlimse ontwikkelt merkcampagne voor Intertoys: Go Play

11-06-2024 | 13:22:00
De merkgerichte campagne zal zichtbaar zijn op TV, radio, bioscoop, online video, social, print en outdoor.

Kumpany en Volkswagen komen met podcast Oranje Comedy Buzz

10-06-2024 | 11:00:00
Voor elke poulewedstrijd is er een nieuwe aflevering, zodat Oranjefans helemaal kunnen toeleven naar de volgende wedstrijd.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Sportverslaggever Schager Courant en Helderse Courant

10-06-2024 | 09:50:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Sportverslaggever Schager Courant en Helderse Courant

Ocean Outdoor steunt IFAW bij het beschermen van de oceaan

07-06-2024 | 13:03:00
World Ocean Day vindt elk jaar op 8 juni plaats en vraagt aandacht voor het belang van een gezonde oceaan met een grote biodiversiteit

Bereik digitale versie kranten voortaan door NMO gerapporteerd

07-06-2024 | 09:51:00
NMO is gestart met het publiceren van het bereik van de digitale versie van dagbladen. NMO doet dit onder de noemer gemiddeld bereik editie print + digitale replica

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Digital Account Manager

07-06-2024 | 08:36:00
Clear Channel is per direct op zoek naar een Digital Account Manager

Megawatt aan de slag voor Mexicano van GoodLife Foods

06-06-2024 | 11:20:00
Het creatieve 360-bureau lanceert direct de eerste campagne Maakt Wat Los voor Mexicano, het startschot van de Retail introductie van het bekende snackmerk

Fitzgerald creëert Omdat jij het waard bent-campagne voor L’Oréal Paris

05-06-2024 | 15:59:00
Doel is om de zelfwaardering van Gen-Z te vergroten en vrouwen (en zij die zich zo identificeren) te ondersteunen in gevoelens van eigenwaarde

Samsung presenteert campagnevideo met Disney en Pixar

05-06-2024 | 10:57:55
Samsung laat zien hoe mensen met de Bespoke AI wasmachines en drogers aan de emotionele achtbaan van de was kunnen ontsnappen

[Interview] Mascha Colmans-De Graaf (Jean Mineur Mediavision): attentiewaarde/aandacht is een grote driver voor merkbekendheid 

31-05-2024 | 13:17:00
Mascha Colmans-De Graaf is Sales Manager bij Jean Mineur Mediavision. We spreken haar over onder meer de Bioscoopmonitor 2023 en het recente onderzoek van GroupM over de impact van bioscoop(reclame)

ABN AMRO: volume mediasector groeit met 3 procent in 2024, 1,5 procent in 2025

30-05-2024 | 12:27:00
De Nederlandse mediasector groeit naar verwachting in 2024 met 6 procent en een volumegroei van 3 procent, ondanks de stagnerende economie

Nederlands Film Festival 2024 opent met première Witte flits

30-05-2024 | 11:17:00
De film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Na ruim twintig jaar psychisch lijden krijgt een jonge man toestemming voor euthanasie

Airborne produceert podcastreeks over roofkunst voor Nationaal Holocaustmuseum

30-05-2024 | 10:56:18
In samenwerking met het museum werd gekozen voor 6 verhalen die elk een ander deel uit de geschiedenis van de holocaust in Nederland belichten

[Marketing Report Radio] Peter Haug: Met de BMW Art Cars brengen we kunst en design samen

29-05-2024 | 11:58:00
Peter Haug is CMO en Marketing Director bij BMW Group Nederland. We spreken hem over de rol van kunst binnen BMW en de impact van de BMW Art Car projecten

DPG Media geeft 15.000 jaarabonnementen op regionale kranten weg

28-05-2024 | 15:19:00
De komende drie jaar stelt DPG Media jaarlijks zo’n 5.000 abonnementen op regionale nieuwstitels beschikbaar aan mensen die hier geen financiële middelen voor hebben

De Radiofabriek komt met campagne Audio doet ertoe

28-05-2024 | 14:13:00
Het Hilversumse mediabedrijf De Radiofabriek start met de online campagne Audio doet ertoe. De campagne is ontwikkeld door het creatieve team Mark Schoones (Twenty-Two) en Ashwin van Vugt-Murli

Ido Abram nieuwe Artistiek Directeur-Bestuurder Nederlands Film Festival

28-05-2024 | 13:53:53
Ido Abram is per 1 juli 2024 benoemd tot Artistiek Directeur-Bestuurder van het Nederlands Film Festival (NFF). Dit heeft de Raad van Toezicht van NFF bekend gemaakt

EK-wedstrijden van Nederlands elftal te zien bij Pathé

28-05-2024 | 11:14:00
Voetbalfans kunnen samen met andere supporters, in de bioscoopzaal kijken naar de wedstrijden van het Nederlandse elftal

[Marketing Report Radio] Hella de Weger (a.s.r.) en Sjors Kroon (Media Reverse): Investeren in één merk is de sleutel tot succes

28-05-2024 | 09:18:00
We spreken Sjors Kroon en Hella de Weger over hun succesvolle strategie voor merkontwikkeling en groei binnen a.s.r.

[Box Office] Furiosa a Mad Max Saga binnen op eerste positie Box Office Top 10 | Week 21

27-05-2024 | 17:31:00
Furiosa, A Mad Max Saga komt op de eerste positie binnen van de Box Office Top 10.  Deze Australisch-Amerikaanse postapocalyptische actiefilm uit 2024, is geregisseerd en mede geproduceerd door George Miller en is de vijfde film uit Millers Mad Max-reeks

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.