Marketing Report

Tag Resultaten

Ocean lanceert grootste digitale scherm in Emmen

07-05-2024 | 14:06:27
Met 65 schermen verspreid over twee winkelcentra biedt het full-motion netwerk de ideale omgeving voor livestreaming, data-integratie en sociale feeds

Gerhard te Velde richt podcast agency Ear Ear op

07-05-2024 | 06:00:00
Ondernemer Gerhard te Velde heeft Ear Ear opgericht, een podcast agency gericht op mensgerichte merken en organisaties. Ear Ear biedt organisaties de kans om zich te verbinden met hun doelgroep door middel van podcasts

Cheil Benelux en Samsung ontwikkelen gamified workout Basic-Fit

06-05-2024 | 12:39:00
Om sporters te inspireren gezonder in het leven te staan, ontwikkelden Cheil Benelux en Samsung een in-store workout experience voor Basic-Fit

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Content Producer Radio Veronica en Sublime

03-05-2024 | 09:21:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Digital Content Producer Radio Veronica en Sublime -Fulltime

[Interview] Jeroen Visser en Chris Woerts over PodcastJunkies en podcast SportClash

02-05-2024 | 16:09:00
Jeroen Visser en Gerard Vos zijn de oprchters van het podcastbedrijf Podcastjunkies. Eerder richtte Jeroen Visser het buitenreclamebedrijf Vivo Media en het advertentienetwerk The Relevance Network op

Cogonez ontwikkelt arbeidsmarktcampagne voor Port of Amsterdam

02-05-2024 | 12:01:00
Maar liefst 16 medewerkers van de Port of Amsterdam spelen een ambassadeursrol in deze multimediale campagne.

Magnum bundelt krachten met Troye Sivan

30-04-2024 | 11:10:00
Ze maakten samen drie remixen van zijn nummer Honey, passend bij de ijssmaken die zijn gebaseerd op verschillende stemmingen: Euphoria, Chill en Wonder

Hillenaar Outdoor plaatst digitale reclamemast langs de A9 Beverwijk

30-04-2024 | 10:36:20
De positionering van de digitale reclamemast tussen Haarlem en Alkmaar genereert een impact bij ruim 330.000 wekelijkse passanten

EssenceMediacom en Vredestein lanceren zomerband in pan-EU campagne

26-04-2024 | 10:14:13
Vredestein introduceert de Ultrac Pro zomerband, gedreven door de slogan "The New Ultrac Pro: The face of beauty, the heart of a beast".

DPG Media Radio: Hoger aandeel radio in mediamix leidt tot betere scores op merk KPI's

25-04-2024 | 09:56:34
In 2022 en 2023 ging zo’n 9 procent van alle bruto mediabestedingen naar radio volgens onderzoeksbureau Nielsen

Kinepolis werkt mee aan HyperGram activatie in Nederland

24-04-2024 | 11:09:00
In samenwerking met Distributed Media Group werd een HyperGram 3D-video uiting gemaakt. HyperGram is een media activatie tool met holografische technologie

Lab³ produceert volledig door AI gegenereerde podcast

23-04-2024 | 15:48:50
Creative audio agency Lab³ lanceert Cookie Conspiracy, een volledig door AI gegenereerde podcast.

Dentsu Creative ontwikkelt hardloop-campagne Nationale-Nederlanden

22-04-2024 | 16:08:29
Nationale-Nederlanden (NN) wil ook de beginnende hardloper in beweging brengen om zo bij te dragen aan het welzijn van een zo groot mogelijke groep mensen

Blauw Gras (ACE) ontwikkelt campagne-app RTL Nieuws & Entertainment

22-04-2024 | 15:19:00
Blauw Gras (ACE) heeft voor en met RTL Nederland de campagne ontwikkeld voor de vernieuwde app van RTL Nieuws & Entertainment. De campagne wordt gevoerd via tv, abri's en online

Audiohuis lanceert podcast Threesome of Speech met Gregory Edelenbos, Jonas van Praag en Loeke de Waal

22-04-2024 | 11:40:29
De vraag die centraal staat is: hoe indrukwekkend blijft een speech als deze wordt ontdaan van zijn historische context?

Global Media & Entertainment krijgt voorlopige exploitatie buitenreclame RET (Rotterdam)

22-04-2024 | 05:00:00
Vanaf 1 mei 2024 is Global na 6 jaar terug in Rotterdam met bijna 3000 Out-of-Home postervlakken op straat en in de metro

TAMBR ontwikkelt audio-identiteit Wehkamp

19-04-2024 | 12:00:00
Als verlengstuk van haar merkstrategie lanceert Wehkamp een audio-identiteit, ontwikkeld door TAMBR

Dave van Leeuwen (ZIGT): Radioreclame in je mediamix: werkt het nog wel?

19-04-2024 | 11:00:30
We leven in een wereld waarin visuele stimuli hoogtij vieren. Dan stel je jezelf als marketeer vast wel eens de vraag of auditieve media nog wel een effectief middel zijn om je doelgroep te bereiken

Michiel Marsman & Dion Holla (Sizzer): Sonic Branding, maar dan sexy: jouw merk als muziekfestival

18-04-2024 | 13:10:00
Tegenwoordig hebben merken steeds meer moeite om hun doelgroep te bereiken en relevant te blijven. Muziek is hiervoor een buitengewoon krachtige tool, echter - hoe werkt dit dan? 

DPG Media benoemt Wendelmoet Boersema en Karel Smouter tot hoofdredacteuren Trouw

17-04-2024 | 13:29:00
Wendelmoet Boersema en Karel Smouter zijn per 1 juni 2024 benoemd tot hoofdredacteuren van Trouw. Wendelmoet Boersema was al adjunct-hoofdredacteur en is voor Trouw eerder Rusland-correspondent, chef buitenland, chef Verdieping, chef nieuws en politiek verslaggever geweest.

[Review] Tessa Schalk (ZIGT) over de lancering van BRO Next

17-04-2024 | 10:11:00
Op 21 maart 2024 zijn wij vanuit ZIGT naar de lancering van BRO Next geweest. Het buitenreclame-onderzoek dat onder toezicht van JIC BRO tot stand is gekomen. Een event voor iedereen die te maken heeft met buitenreclame.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.